Jaha - nu verkar det vara höjning på gång igen. När ni andra höjer era doser, vågar ni fläska på på en gång eller tänker ni att det kanske är tillfälligt och mesar lite? Tycker det är så svårt, jag avskyr att ha lågt blodsocker, särskilt när jag jobbar. Känns som om man behöver fungera då… Och samtidigt vill jag ju absolut inte ha för högt.
Jag tror också på en pojke föresten! Rapport kommer efter RUL nästa vecka. Lustigt att så många tror på pojkar.
@ Vilda - Tack och stort grattis till Benjamin!! Verkar som om ditt TUL kanske inte var helt korrekt. I vilken vecka gjorde du sista med Benjamin?
@ protea - hoppas du får en toppensemester. Vilken lyx att ha man med familj i ett land som Sydafrika! Jag var där för kanske åtta år sedan och älskade verkligen landet så jag är avis!
@ MCL - måste bara fråga angående ditt barns matvanor som liten. Åt hon puréer, eller var det bara mat hon kunde äta själv, i bitar typ? Anledningen till att jag undrar är för att mitt barn vägrade mosad mat, några veckor kunde vi få i henne motsvarande en kvarts burk om vi blandade med banan. Så hon satt också och åt själv, typ pasta, majs, blodpudding, ägg, korv, fiskbullar och massa sånt som egentligen är för salt. På stan när "alla" andra tog fram barnmatsburkar tog vi fram ett kokt ägg, pasta och lite morötter Hon äter föresten fortfarande inte mosad eller blandad mat.