Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
Testcoola vs Testoholics.
Den här tråden innehåller ALLT!
Testcoola vs Testoholics.
Den här tråden innehåller ALLT!
Hej tjejjer!
Hastig rapport:
Allt väl. Är i stugan. Njuter. Trött efter sömnlös natt. Solsken. Köpt blomsterlökar, bl a papegojtulpaner.
Ha det!
//
Hej tjejjer!
Sitter och läser ikapp i tråden. Mycket pladder som vanligt. Gôtt!
Mediciner och graviditet/amning,
http://www.janusinfo.org/ är min "bibel" när jag är på tjocken eller ammar. Läkarna på Antenatalen på SU slår i den. Kolla Läkemedel och fosterskador www.janusinfo.se/gravreg/ och Läkemedel och amning www.janusinfo.org/v/Lakemedel-och-amning/
Fass för sjukvården skriver om Betapred:
Graviditet (Läs mer om graviditet)
Kategori C. BETAPRED bör ges först efter särskilt övervägande under graviditet. I djurförsök har kortikosteroider visat sig kunna ge upphov till missbildningar av olika slag (gomspaltor, skelettmissbildningar) men dessa djurexperimentella resultat förefaller dock inte ha någon relevans för människa. Efter långtidsbehandling har hos människa och djur konstaterats reducerad placenta- och födelsevikt. Dessutom föreligger vid långtidsbehandling risk för binjurebarksuppression hos det nyfödda barnet.
Ringde gynmottagningen idag bit.ly/medbarn
Hemulan - listpolisen. Förpassa dig till någon av de övre listorna snart igen. Jag hoppas din mens inte kommer alls på en 9 månader eller så
Hur många dar efter BIM är du nu? Med nollsexan plussade jag nästan 2 veckor efter BIM Och här sitter han och frågar varför vuxna äter brännvarm mat