bojji; vilken skarp syn du har Vi snackar verkligen "skymta" här....
tesked, jag googlade lite på svaga streck på gravtest och kom in i en tråd här där du i december 2009 lagt upp en av dina gravtest-bilder bredvid ett äl-test för att visa var strecket skulle vara, så svagt var det. Och så såg mitt ut i verkligheten! Men såg också att ditt var från BIM-6. Jag brukar ha en cykel på från 27-31 dagar, oftast 28-29. Är idag på dag 29, dag 15 efter äl, så det borde nog visa starkare i mitt fall, tycker du inte?
Mamsie; ja det är HCG-test från RFSU, deras vanliga, inte testa tidigt-varianten. Det var det enda som fanns att tillgå i byn på landet... Har kommit hem i kväll och sprang upp till apoteket för att köpa CB digital att ha till i morgon.
Men hörni ni testexperter (tesked verkar i alla fall klassificera under den benämningen ), efter vad jag googlat mig till så har RFSU testerna (inte testa-tidigt-varianten) en känslighet på 20 mIU/ml och CB digital 25 mIU/ml. Eftersom RFSU nu är aningens känsligare och visar så svagt, så kanske CB Digital skulle visat negativt idag?
Spekulationer, jag vet, men man blir ju så förbenat nyfiken!!!
För övrigt så kan jag berätta att om detta skulle vara en graviditet (vilket jag tror att det är eftersom jag annars har en extremt lång lutealfas för att vara mig. Frågan är bara om det är en fortgående eller avstannande grav ...) så blev det till på samma sätt som jag blivit gravid varenda gång tidigare - på ett enda sex-tillfälle.... Och här har man vänt ut och in på sig själv för att sexa varannan dag i flera veckor och så var svaret så enkelt...
Håll tummarna för mig i morgon bitti!
Anyah och Happiness - grattis till era plus!! Har följt tråden bra men inte skrivit något då jag bara haft internet via mobilen senaste veckan och det blir bra mkt knapprande för väldigt lite text...
Alicia