Inlägg från: bojji07 |Visa alla inlägg
  • bojji07

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

onskeglittra skrev 2010-08-20 20:52:37 följande:
    kl. 09,20 på måndag smäller det! Då har jag tid för snittet. Då ska vi äntligen få träffa lilltjejen! *nervös*
    Underbart!! Det kommer gå hur bra som helst. Tänker på dig i massor...kramar!!!
    Stolt mamma till son-91 son-07 och dotter-09
  • bojji07

Tesked: spääännnande När jag fick tjejen så hade jag bara lite få sammandragningar och sedan krystvärkar. Hon var ute på 24min från det att jag kände något

Tinalill: Välkommen och dubbelt upp med grattis

• bojji07
    onskeglittra skrev 2010-08-21 15:16:18 följande:
    alicia o bojji oxå förstås. (är van vid att ha er i andra tråden) KRAM
    Kram! Tänker på dig hela tiden...och visst kommer du ha händerna fulla av en liten gosig bebis med dig hem.
  • bojji07

Välkommen Pila och Grattis till plusset

Tesked: Ojdå ....jag följer detta med spänning

Onska: Nej inte bli dålig nu....stackare. vila vila vila och så mår du bra på måndag då liten kommer till dig. Kram!

Mariatösen: Ja vovve är inte illa det heller,,,,skaffa kennel med massa söta så skaffar jag vovve av dig senare

• bojji07
    sassa87 skrev 2010-08-21 21:41:25 följande:
    hej! jag tror jag har + idag, väldigt svagt med testlagter på äldag 9. jag har aldrig sett ett streck förut när jag testade. någon som testat tidigt och fått svagt?
    förstår inte riktigt...är det för äl du har testat??? Om det är för graviditet så säger jag grattis för ett plus är ett plus
  • bojji07
    sassa87 skrev 2010-08-21 22:19:35 följande:
    stämmer det verkligen. det kan ju vara svagt eftersom man tagit det så tidigt
    Tycker ju att det borde vara positivt då Jag menar iof är det väldigt tidigt...men om det ger utslag så...
    Prova igen om några dagar Lycka till. jag håller tummarna!
  • bojji07

Tesked: Så nu har du kanske en liten hos dig

onska: nej vad tråkigt....hoppas det lättar under dagen!

Sassa87: Ja men då så....vågar jag kanske säga Grattis igen!!!

På min front blev det inget igår pga att det kom lite saker emellan...suck! Tar igen det idag, men det har
    ju inte blivit någon varannandags schema direkt som planerat... Snarare varannan och var tredje. Men det
    kan ju förhoppningsvis räcka...i annat fall så kör vi så det rycker till nästa månad.

• bojji07
    milk and honey skrev 2010-08-22 21:34:02 följande:
    Jag har oxå fått stora barn 4465 g och 4300g.. min första vägde bara 2770g och han var värst faktiskt.. den siste var ju oxå stor 4150 g men han kom ju ut med snitt
    Du som har fyra...har alla blivit större och större? Hade en BM som sa att det första barnet är minst och sedan blir andra större och så även det tredje...men sen med det fjärde så är det som om allt börjar om som med den första?
    Tyckte det lät väldigt konstigt men vad vet jag...jag har ju tre hittills och de har bara blivit större. Så hennes utsago stämmer ju så här långt iallfall
  • bojji07

Tack för svaren

Mina tre har sett ut så här:
    Ettan: 3050
    Tvåan: 3320
    Trean. 3895

Så vi får se om det skulle bli en fyra

Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5