Inlägg från: bojji07 |Visa alla inlägg
  • bojji07

Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5

Jag är så ledsen för din skull Mariatösen, kramarGråterHjärta

Stolt mamma till son-91 son-07 och dotter-09
  • bojji07

Dynah: Grattis grattis grattis i massor till fina Anton!!!

• bojji07
    milk and honey skrev 2010-08-16 20:59:11 följande:
    Hej. Här kommer jag och beklagar mig :-/ stod i duschen för ett par timmar sen och upptäckte en stor knöl i mitt vänstra bröst. Va faaan . Nu har jag många tankar i skallen.
    Det kan vara en förstorad mjölkkörtel...jag hade en knöl i mitt ena bröst innan jag hade fått barn som de kollade upp och det var en förstorad mjölkkörtel som senare försvann av sig själv.
    Kolla upp, kram!
  • bojji07
    tro hopp och kärlek skrev 2010-08-18 21:14:09 följande:
    Milk and honey, Ja, du har en gulleplutt har sett honom på FB. Ett stort grattis
    Jag har oskså rejäla ägglossningar, men det hjälper ju inte hehe. Men byter mer än gärna med dig...tills det tar sig:.-)

Alicia. Tack för dina fina ord!
    Ser lite besök på min blogg, jättekul med nya gäster .-)
    Ja, mellan hopp och förtvilan, kan det bli att det kan gå ut över någon men jag sansar mig Jag är besviken och ledsen inom mig.
    Inga ord kan beskriva hur tacksam är för dom jag redan har, underverk allihop

Man ska aldrig säga aldrig till flera. Man kan ändra sig.-) Våra fem, äldre barnen med en annan man, var inte alla planerade. Utan vi kände efter varje att vill en till komma så tackar vi inte nej. För det finns inget som slår lycka över ett barn

Men så länge man har ägglossningar och mens, så tuffar tåget på. Jag hoppar på till jag kommer till slutstationen.
    Vad härligt det låter...man ska aldrig säga aldrig. Du låter så possitiv att det smittar av sig...vi är inne på första försöket på en liten till...jag har ju läst om att det blir svårt och är ledsen över det...är nyss fyllda 40. men då jag läser om dig och din familj får jag upp tron igen och tänker att det bara måste funka med en liten till...så vi kör på
  • bojji07
    Teskedsmamman skrev 2010-08-19 15:05:16 följande:
    Du, det var bara bökigt och jobbigt och resulterade inte ens i en sammandragning
    Hur långt får du gå över innan du blir igångsatt?
  • bojji07
    Teskedsmamman skrev 2010-08-20 10:33:15 följande:
    Oavsett hur gamal/ung man är och hur många ungar man ploppat ut så finns det alltid saker att oroa sig för... först är det missfall, sedan om de inte rör sig som man är van, konstiga smärtor, sedan kommer läskiga förlossningen, så blir det PSD, sätta i halsen, "växer de som de ska?", dagisstart, skolstart, knark, sex, får de jobb... ja du vet
    Skönt att det såg bra ut på ul iaf!!!
    Alicia 72 skrev 2010-08-20 08:39:58 följande:
    Tack tesked, du är som ett levande uppslagsverk!
    Hur mås det idag?
    Alicia
    Vi ska åka och fira kusinens 1-årsdag nu, är det svar nog på din fråga

Här är allt som det har varit i flera veckor nu, en och annan smärtsam sammandragning, en helvetes smärta i magen när jag varit och kissat, tills det "klonkar" till och så kan jag gå... förutom det... nada, zip, nothing...
    Hu ja tiden att gå över är inte skoj....hoppas att det inte dröjer länge för dig nu...tycker det är dax att liten kommer ut och hälsar nu. Vi är  många som väntar
  • bojji07
    tro hopp och kärlek skrev 2010-08-19 23:13:04 följande:
    Hej!

Men du har alla chanser att bli gravid. Du är ju bara 40..snart.
    Kör så det ryker! Lycka till! .-)
    Jag lyckades med tre efter 40.
    Kram .-)
    Hej och tack vi ska köra så det ryker det kan du ge dig på
    Kram
  • bojji07
    Galileo skrev 2010-08-20 16:19:25 följande:
    Ja, lite knivigt det där, om nu 22 åringen också ska ha barn.... Men det kommer att bli såååå braaaaa i alla fall Hoppas han kommer ge med sig. Min tös fyller också tre i oktober och tiden gick mycket fortare än jag kan minnas att den gjort innan.... Definitivt dax för uppföljning här. Hoppas det inte tar för lång tid bara.
    Jag håller tummarna för att det tar sig för er...ja för mig med hoppas jag. Snart....
    Min -07 blev 3 nu i aug.
  • bojji07
    Mimmi 71 skrev 2010-08-20 17:48:49 följande:
    Ja, jag hade ju i min tanke planerat för en tvåa relativt snabbt inpå. Det blev inte så Inte för att vi försökt utan för att tiden springer iväg.

Styvsonen och hans sambo kommer ikväll på lite mat, jag hoppas inte vi får något officiellt besked ännu. Har ju fortfarande inte avslöjat min funderingar/önskemål för sambon och jag vill ju göra det innan vi får deras graviditet bekräftad. Håll tummarna och ge mig en spark i baken - så kanske vi kan få en gemensam viljeinriktning ikväll.
    En liten kick i baken så du vågar....och så håller jag tummarna så hårt det bara går för dig. Kram
Svar på tråden Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5