tro hopp och kärlek skrev 2010-08-18 21:14:09 följande:
Milk and honey, Ja, du har en gulleplutt har sett honom på FB. Ett stort grattis
Jag har oskså rejäla ägglossningar, men det hjälper ju inte hehe. Men byter mer än gärna med dig...tills det tar sig:.-)
Alicia. Tack för dina fina ord!
Ser lite besök på min blogg, jättekul med nya gäster .-)
Ja, mellan hopp och förtvilan, kan det bli att det kan gå ut över någon men jag sansar mig
Jag är besviken och ledsen inom mig.
Inga ord kan beskriva hur tacksam är för dom jag redan har, underverk allihop
Man ska aldrig säga aldrig till flera. Man kan ändra sig.-) Våra fem, äldre barnen med en annan man, var inte alla planerade. Utan vi kände efter varje att vill en till komma så tackar vi inte nej. För det finns inget som slår lycka över ett barn
Men så länge man har ägglossningar och mens, så tuffar tåget på. Jag hoppar på till jag kommer till slutstationen.
Vad härligt det låter...man ska aldrig säga aldrig. Du låter så possitiv att det smittar av sig...vi är inne på första försöket på en liten till...jag har ju läst om att det blir svårt och är ledsen över det...är nyss fyllda 40. men då jag läser om dig och din familj får jag upp tron igen och tänker att det bara måste funka med en liten till...så vi kör på