Runt 40 och vill följas åt med att försöka få en bebis del 5
*tittar bedjande på Mamsie*
Kaakis: Shit vad jag håller tummarna för dig! Vill verkligen inte detta ska hända...Skit,skit,skit!
*en container fylld med styrkekramar till dig*
Mina damer!!!!! Ett mirakel har inträffat. JAG HAR PLUSSAT!!!!!! :_D
Vad är oddsen för det då? Bild finns i galleriet.... Jag är helt chockad. Fattar noll...Befinner jag mig i verkligheten eller? Dag 11 efter ÄL. Totalt dag 20 i cykeln och ett pluss...vad händer?
Å nej bara jag inte får ett missfall till nu på raken. Då tror jag dom får gräva ner mig norr om huset . Har alltså plussat på: Glandin 25, Albyl Minor, Folsyra, Cal/Mag och äckliga Levaxin. Iförrgår köpte jag Adrenal ( torkad svinbinjure) som ska hjälpa mig att stötta upp binjurarna då dom är slitna. Det ska jag fortsätta med nu. Sen en medel som innehåller selen,jod osv.
Måste ringa Spec. MVC på måndag för att dom ska snabbt gå in och höja dosen Levaxin och ta blodprov. Lätt att få missfall annars.
Vilket mirakel alltså.....tror jag drömmer.
Väntar med att ändra mig på listan. Efter 2 veckor ja OK då...men inte nu. Betyder otur. Då börjar jag säkert bara att blöda. Nu ska denna lilla klump stanna...BASTA!
Oceanny: Det verkar som om gudarna vill att vi ska följas åt en då. Härligt! Om jag räknat rätt så har jag BF 15 mars. GRATTIS till oss bägge! Men som sagt jag tar det väldigt lugnt med firandet man vet aldrig vad som kan hända. Idag pluss imorgon...who knows?
En dag till utan MF eller blödning. Tacksam för varje dag som går nu...är fortfarande inte "psykiskt" gravid än. Ringde MVC idag och fick komma den 13 juli. Dom vill se mig så tidigt för att kunna höja Levaxin dosen snabbt och därmed häva ev. MF. För övrigt äter jag inte Levaxin längre, utan jag har gått över till ett prep som är mald svinsköldkörtel och har typ använts i 100 år. Levaxin är rena giftet. Mår så ohyggligt dåligt på det.
Funderar på hur jag ska lägga fram detta till MVC läkaren då detta prep inte är rumsrent inom sjukvården. Precis när jag plussade fick vi reda på att vi var välkomna på fertilitetsutredning på Sahlgrenska. Konstigt hur llivet vänder sig. Vi kommer nog ändå lämna in alla prover efter sommaren. Man vet ju aldrig ett MF kanske står och knackar på dörren.
Tog ett test i dag och det är svagt. När plusset är så där stort och FETT kommer jag att fira och förhoppningsvis fatta att DENNA gången är det på rikigt. tack för att jag får lätta på trycket här inne. Pusspuss tjejer!