Utredning september 2008 tråd 7
När har du TD?? Sååååååå spännande!
Det verkar vara lite värre för dig när tarmar och allt är inblandat.
jag får hoppas att jag inte behöver mina äggstockar något mera..;)
Jag kan inte testa förren den 13/5 och ska tillbaka till läkaren den 14:e för urinprov och jag är gravid så ska dom kolla att äggen sitter rätt. Så lite mer än 2v från ET får man vänta. Känns ok just nu, vi ska flytta nästa helg så annat att tänka på.
Vad spännande, ohh vad roligt för dig. vad roligt om vi lyckas samtidigt.
Han sa tidigast test dag den 13/5 o det blir 17 med ET dagen. Iallafall, det är en evighet av ren pina.
Jag kan tidigast testa nästa sönd den 13/5, ska till läkaren den 14:e o lämna urinprov o ev vul om jag är gravid för att se om
Den/dom sitter rätt.
Är på ruvar dag 10, började få lite mörkt blod i går kväll. Ibland som torkad blod o ngn enstaka ljust blod. Vid stimulering har mensen varit seg o börjat lite brunt. Verkar lite annorlunda nu. Men har inga större förhoppningar, brösten ömmar knappt längre även om det berodde på progesteron krämen. Är 1v kvar till test så tiden får utvisa.
Blödde ordentligt i veckan, tog ett test i morse som först inte visade något men sen så kom det ett svagt,svagt streck. Vet inte om det är ett spökstreck. ska testa i morgon igen. Känner inget i kroppen.
negativt..:(
Nej , fick insatt 2ägg och inget till frysen. Ska köra hårt i sommar med vikten och förhoppningsvis ny omgång efter sommaren.
Hej tjejer.
Hade mitt sista samtal med läkaren ang misslyckat IVF.
Jag frågade om det är lättare att bli gravid själva efter IVF och han sa att det är lättare men glömde fråga varför. Aqua, vet du varför?