Hej tjejer!
Goklumpen: usch vad läskigt att han ramlade och sen kräktes. Bra att ni kollar upp det.
Sussey: Ja dom är såååå söta när dom börjar gå sina första steg. Vingar på som dom vore på lyset..:)
Ja efter missfallet så fick efter 1,5 v fullt utslag på äl testet. Försökte köra på men sambon var sen bortrest. När jag trodde jag hade BIM 2 v senare så fick jag igen fullt utslag på äl testet och neg grav test. Jag köra grav test efter missfallet och vet att hcg försvann ur kroppen. Så jag fick helt enekt äl med 2 veckors mellanrum. sista äl så var det fullt utslag i minnst 5 dagar och det är ju lite ovanligt. Ska ha BIM nu. Var till läkaren i fredags och han sa att man kan få äl sådär men det är ovanligt. Ja här har man haft brist på äl och nu bara sprutar det ut massa ägg..*S*
Men vi har haft svårt att pricka när sambon varit borta väldigt mycket. Han tog ett hcg prov och jag skulle få svar idag men han har inte ringt. Fick lite blödning i går och trodde mensen skulle sätta igång, Var inte så förvånad att det inte blev ngn efter som det varit svårt att pricka äl. Men mensen kommer inte riktigt igång utan det bara är små fläckar.
Tog grav test senast i fredags som var neg. ville vänta ett par dagar eftersom jag inte är säker på exat BIM är när jag fick utslag på många dagar sist. Spann mellan Söndag-torsdag och vi fick bara till det på tordagen..:(
Men nu när det knappt kommer ngn blod så kanske en nidis... ska avvakta ett par dagar.
Grejen är att innan helgen så hade jag skit ont i tuttisarna, ondare än när jag var gravid. Känt små hug i sidorna lite då och då men sen svarsvann det ömmande svullna tuttarna.
Läkaren ringer nog i morgon så då får jag svar. Blodprovet ger 100% säkerhet.