• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

God Jul på er alla fina vänner här inne!

• Mandra

Äntligen är rapporten klar och inskickad. Äntligen ledig i några dagar i lugn och ro (fick också tillbaka en maxad tenta idag) På fredag nästa vecka försvarar vi vår rapport och opponerar en annan. Efter det är planen, lite mer aktivitet här inne. :)

• Mandra

Kaz - man får inte kalla gravida tjocka ;) skämt åsido, iphonen är galen med sin stavning, blir alltid fel för mig. Såg en rolig sån idag när en kille skulle beskrivs färgen i sitt nymålade rum, meddelandena,samtalet, löd
    +what color is it again?
    -it's period red.
    +Dude. No. Your sick.
    -holy shit, it's called persian red. I got autocorrected. Epic fail.

Haha, jag garvade i alla fall.

Drutten -tack för din omtanke . Jo, det är lite mycket nu. Haft barnen hemma i 6 veckor tror jag det är nu. Har samtidigt försökt styra upp uppsats och två tentor. Mannen här hemma har vacklar lite och oroar sig för framtida jobb. Vänner som behöver stöd och sovplats pga livskriser, skilsmässor. Blev såklart förkyld i veckan. Barnen tillbaka på dagis i onsdags. Mannen har inte överraskat med ytterligare studier inför denna terminstart i alla fall utan kör på på banken tills juristjobbet dyker upp

• Mandra

Och där tappade jag halva inlägget.

Nåja, intensiv start på det nya året och jag har en sån där förväntansfull känsla i magen, det här blir ett bra år.

Sova lite kanske vore en ide. På återseende!

• Mandra

Frk. Kanin- glädjande att ni mår okej. Instämmer med dig och resten här inne, okänslig människa.
    Jag vet inte så mycket om igångsättning alls. Låter som ni inte är överens om när det är dags :) . Behövs nog mer samtal mellan er och läkare?

Ego- *efterlyser tumhållning för mannens arbetsintervju idag(som gick bra), att den leder till jobb* Stort, internationellt företag. (Finns HR- avd. där också )

• Mandra

Här går det undan, lite goda och ännu egentligen hemliga nyheter, han fick jobbet!! Weeeee, nu ska här fixas och firas ikväll

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*