• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Frk kanin- mysigt med hjärtljud och lycka till på ULet sen. Lät mysigt med en temadag på dagis sådär

Assar - heh, va härligt att hon är sådär cool som hon lät. Tror man själv blir det då också ?!

Gbg - de är inte så roligt när det inte blir som man tänkt . Jag har inte kikat på skolorna här än men det kan inte bli värre än det vi flyttade ifrån så för oss har vi liksom gått på pluss på den fronten. Hoppas det blir bra ändå.

*tänker på Vi 4*

Tror Tyra fått sin första koppa nu, får se om jag har rätt. Precis 2 veckor sen Vilyas blommade så det skulle ju stämma ganska bra.

• Mandra

Milla > Jo tack, 39 graders feber är hon uppe i nu och betydligt fler röda fläckar än Vilya hade sin första dag, verkar som era teorier om att syskonet får det värre stämmer här också men jag tänker hoppas på det bästa in i det sista.
    Aloe Vera, var hittar jag det? tack för tipset .

• Mandra

Vi 4 - jag tror inte det gör någon skillnad, det hade inte gått bättre för att du misströstat hela vägen och balans i kroppen är bättre vid glädje än vid sorg. Att få besked du inte vill ha kommer inte vara lätt hur du än gör. Var inte arg på dig själv, tvärtom. Varför göra saker man inte hoppas på? Klart man blir pepp när det går bra och jag tänker att it aint over until its over, så jag håller tummarna in i det sista. Stora bamse kramar, massor av kärlek och jag finns här hur det än går.

Ps Det finns ju inga garantier i livet men att inte ge livet en chans är att inte leva.

• Mandra

Milla och juni - tack :). Stackars tösen har tio i snippan , inre snippan.
    Ska köpa Aloe Vera.

• Mandra

Nu är jag klar för sängen, ska bara hämta kliande Tyra och skicka mannen till hennes .

Tack för sympatier för Tyra, jag har täckt dom med inotyolsalva så de inte ska komma kiss där, aaaj, kan verkligen tänka att det svider Mini . Med så tunna slemhinnor där törs jag inte ta nåt medel på. Vi kör luftig pyajmas och troslöst.

Juni - det vore ju jättebra tajmat i så fall! Ja inte bra men tajmat hehe :) inför ledighet och allt.

Milla - uj, utanpå låter illa nog, stackars. Med kliandet så blir det nog så jobbigt.

• Mandra

Vi4 - Ååååååååh, vilken julklapp. Ett plus! Jag kommer le hela julen. Jag fortsätter att hålla tummarna , önskar jag kunde ge dig en riktig bamsekram och berömma din kropp för gott samarbete så här långt ta det lugnt, ta hand om er, hälsa maken och GRTTIS till plusset!

• Mandra

Vi 4 - Jag kan inte annat än le. Jag gör som du, jag förstår dina tankar, förvåningen och oron men också jag tänker vara glad. För hur man än vänder och vrider på det ÄR Plusset är en glädjande nyhet.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*