30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mandra; jag hoppas att t mår bättre nu, verkar vara en läskig sjuka!!!!
Mandra; jag hoppas att t mår bättre nu, verkar vara en läskig sjuka!!!!
Mandra: Det låter som en bra plan att söka vård. Ni har inte fått hem någon luftrörsvidgande medicin ni kan ge vid krupp? Agnes har ju astma så vi medicinerar henne med extra kortison samt lufrörsvidgande vid varje förkylning. Hon har också vissa krupptendenser i sin hosta och vår barnläkare har sagt att det är samma medicin som ges i det akuta skedet.
Mandra: Kom precis på en sak! Vissa personer med astma ska inte ta ipren. Det har de ju sagt itll oss med Agnes, vi har dock inte märkt att hon blivit sämre av det, men det kanske är ngt att tänka på för er! Jag hade inte accepterat att inte få en läkartid efter en sådan natt utan åkt till akuten och sagt somd et var, vi står itne ut en natt till. hon mår skit men vc tar inte emot oss!!! se till att inte vara för lugn när du åker in!!!
Mandra: Vilka goda nyheter! Tycker absolut att du ska följa Vi4:s råd om att filma henne nästa gång. Åk in direkt så blir det inte ngn diskussion om att "har ni klarat tre dagar klarar ni en till...."
Juni: Din man har helt klart en poäng!
Vi4: så härligt att det har gått så bra!!! Fest är alltid kul!
Jag var hos osteopaten en gång till och han rätade ut mig så nu är det helt ok faktiskt.
Maken och À tittade på bolibompa i morse och därefter ville de baka semlor, de åkte sedan och tvättade bilen medan jag bakar, konstig arbetsfördelning!
Semlorna blev goda, men jag skippade grädden eftersom jag inte gillar det.
Juni: Jobbigt att du har så ont. Fick du någon medicin för att må bättre eller är det bara att vänta ut eländet???
Assar: inte så smart av honom!!!
Mandra: jotack, ryggen är ok. Ska tillbaka till osteopaten på måndag.
Om ni får bra verktyg att använda är jag intresserad eftersom Agnes kan hålla på i evigheter!!!