Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Grattis Mandra!!!

Vi4: sug i dig berömmet och ta vara på extradagarna utan att slita ut dig helt och hållet!!!

• Gladhannapanna

Drutten: så jobbigt med avundsjukan!!! Jag tycker att ni ska be om hjälp faktiskt., det brukar ju gå över efter ett tag och sedan bara vara i perioder.

• Gladhannapanna

Drutten: Vilket slit ni har!!! Det där med husfixande känner jag igen! Vi har gjort massor på vårt hus sedan vi flyttade in för snart sex år sedan, Nu ska vi försöka att bara njuta istället!

Ta det lugnt med fixandet, förhoppningsvis kommer ni att bo där länge och då hinner ni med!!!

Tycker absolut att du ska prata med BVC, ring själv och boka en tid för fyraårskontrollen så att det blir så snart som möjligt! Har för mig att ni har barnen på ett kooperativ? De borde ha skyldighet att koppla in en specialpedagog vid behov. Så är det med friskolorna i alla fall!

• Gladhannapanna

Vi4: Lika klok som vanligt!!!
    Grattis till inlämning! Nu får du faktiskt ta och vila upp dig ordentligt och njuta av våren tillsammans emd man och son! *kram*

• Gladhannapanna

Här är det lillasyrran som brukar våld och storasyrran som skriker på hjälp! Julia brukar dra av Agnes glasögonen, hon vet mycket väl att hon inte får!!!! Vi har fått ingripa många gånger och samtidigt jobbar vi på att Agnes ska stå upp för sig själv! Vi har tom uppmuntrat henne till att ge igen!!!

• Gladhannapanna

Mandra: en stjärna vid namn Ajax, den handlar om en hund som dör. " adjö mr muffin" där ett gammalt marsvin dör. "vem är död?"

• Gladhannapanna

Ela: instämmer med Mandra!!!
    Vet en liten kille som hade gräsliga eksem, inga prover visade på allergier men med mjölkfri kost är hans hud jättefin och han är en helt annan kille!

• Gladhannapanna

Har varit på tjejhelg i en sommarstuga på Orust. Sååå mysigt med god mat, mycket prat, sova utan barn och trevliga sällskapsspel!

• Gladhannapanna

Vi4: så trist men skönt att det verkar bli en bra fest ändå!

Ela: trist med allergier men bra med raka besked. Noegg är bra i det mesta, men inte i ungnspannkaka! Vanliga pannkakor funkar det dock bra i!

• Gladhannapanna

Är glad över valet av gudföräldrar till barnen! Agnes gudfar (min systerson) ringde idag och frågade om han fick hämta henne på förskolan och ta med henne på bio i Gbg!!! Så klart fick han det!!!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*