Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Frk Kanin: Så jäkla jobbigt!!! MEn om du är säker på att det är dött så kan du ju säga upp dig även om du inte fått tabletterna. Men jag förstår att hela situationen känns jättejobbig!!!

• Gladhannapanna

Vi4: Vilket bra beslut!!! När vi gifte oss hade vi cateringfirma som fixade nästan allting, var så skönt att slippa tänka på att våra mammor skulle slita ut sig! (de jobbade på rätt bra ändå!)

Assar: Förstår känslan!

• Gladhannapanna

Vi har en mamma som kommer till ÖF på jobbet som har TRILLINGAR på 17 månader som springer åt varsitt håll och ställer till bus! I torsdags agerade jag vallhund när hon skulle hem, vagnen stod nämligen på utsidan eftersom den inte går in genom dörren.
    Behöver jag skriva att jag inte är avundsjuk?

• Gladhannapanna

Mandra: Instämmer med de andra om att du är så bra som stöttar din granne!!! Du kanske kan hjälpa henne med att följa med på socmöte någongång och hjälpa henne att berätta om galenskaperna pappan och farmodern håller på med!!!

Assar: Är inte så liten avis på din toppenpresent!!!

Vi4: Vad mysigt att du haft det bra med E och att du fick iväg manuset!

Vi har haft en härlig dag i våren med cykelturer, lekplatsbesök, fika, tvätt i solen och lek i vår egen sandlåda!

• Gladhannapanna

Ännu en härlig vårdag. À och jag har städat bilen och på gatan utanför vår häck. Lite cykelträning och lek har vi också hunnit med, strax ska vi till mina föräldrar på middag. Jag läste en artikel om dieter mm för ett tag sedan, den gick ut på att olika dieter passar olika kroppstyper, om man är tjockast på magen som jag passar GI bäst. Kommer inte ihåg mer men tror att det var i Topphälsa.

• Gladhannapanna

Ang vikt: det gick ju jättebra för mig förra året, men tyvärr har jag fallit tillbaka i en del gamla mönster. Det i kombination med tre månaders träningsförbud, ryggskott mm har gjort att jag har gått upp en del, men jag hoppas att lite ska försvinna nu när jag börjar cykla till jobbet.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*