• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Gott Nytt År vänner! Önskar er allt det bästa under 2012!

Drutten: ja, det är första gången! Mycket spännande (särskilt som jag skälv är bebissugen ) härligt m lite egentid!

• kaz

Frk Kanin: tänker på dig och håller tummar och tår får att det gick bra idag! Kramis

Drutten: nej, jag hade inte vågat chansa med just kräksjukan!

Kram till alla sjuklingar!!!

Jag är så glad över att mina 2 busar leker så bra ihop! Det är helt otroligt! Tänker att de kommer att ha varandra i livet! Idag åkte vi till Ikea och kunde lämna båda 2 i bollhavet! De hade superkul och vi kunde vara effektiva - blev inte ens osams

Milla: nej, bebisplanerna är på is. Maken vill inte igen men jag tänker ta upp det om någon månad igen

• kaz

Kikade också in för att se hur fet var med Frk Kanin - bara fint hoppas jag!

Hejja Mandra!!!!

• kaz

Skönt att liten verkar må bra! Bra med nytt UL snart! Har också blivit igångsatt och tyckte det var rätt segt - segt att behöva göra förarbetet på plats. I övrigt var det inga konstigheter. Jag behövde droppet - annars hade det blivit snitt. Kramisar

Malin: kul m bio! Snällt att få barnvakt bara sådär! Maken och jag ska gå en vinkurs ihop - 8 tisdagar m start imorgon! Ska bli superkul m en gemensam aktivitet!

• kaz

Assar: det är Munskänkarnas grundkurs vi går. När man tagit den kan man gå på fler provningar än annars. Men mest gör vi det för att få hänga lite!

Malin: ok, mycket att sätta sig in i nu! Simon har inte kommit in på den skola vi ville trots att han stått i kö sedan aug 2006!!!! Av 52 barn var det 42 syskon. Bara att tänka om...

Milla: vill också ha snö!

Efter 2 dagar på dagis hade Simon hög feber inatt!

• kaz

Mandra: underbart att höra! Gött med cred för allt slit!

Gbg: precis så är det för oss - nu blir det det "sämsta" alternativt. Vi "tillhör" en skola. Den är stor och stökig med på "uppåtgående" då de har ny rektor. Här är det typ omöjligt att få plats på en annan kommunal skola. Min tröst nu är att den skulle jag hade i åtanke tar i 3 klasser vart 3 år, dvs när det är Saras tur och då borde hon komma in. Således kanske det kan bli syskonförtur åt anda hållet. Simon kommer inte att känna någon från dagis hur vi än gör tyvärr, men han är rätt på så jag tror det löser sig.

Fortf mycket feber och ingen sömn. Hur var det? Har vi precis haft 2 v ledigt

• kaz

Vi4: det är mycket som processa i drömmarna så det känns mer som en "normal" dröm. Sedan kan ju starka drömmar kännas väldigt verkliga men de är ändå bara drömmar. Hoppas den olustiga känslan har släppt nu.

Simon hade streptokocker och har fått pencillin nu. Han är redan piggare och natten var helt ok.

Frk Kanin: hoppas det hjälper snart! Låter inget vidare. Vet tyvärr inte exakt hur närhetsprincipen funkar.

Pyttis: härligt att det funkade så bra! Man blir ju så glad!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*