Mandra: Det känns ändå som att ni har en trygg grund att stå på i er relation där ni kan prata och lösa problem. Sedan få ni väl se upp båda 2 - juristbranschen är ju tuff. Jobbar han på byrå?
Idag var maken och jag på vinkurs och barnvakten ringde för Simon bråkade och hade slagit och rivit henne! Eh WHAT, mitt barn!!!! Det har hänt en gång tidigare att han hade sparkat till henne för han inte vill gå och lägga sig. Då talade vi om det och sedan gick det bra gången efter. Nu hade han tagit trotset till en ny nivå. På sätt och vis är han väl så pass trygg att han vågar trotsa henne, men att slåss och rivas - där går gränsen med råge. Maken och jag har pratat ihop oss om att det får bli en konsekvens för honom imorgon. De skulle få nya skor men nu får han inte sina förrän han har uppvisat lite gott beteende. Han kör hårt med oss just nu. Testar våra gränser precis hela tiden. Tänker att det måste vara väldigt jobbigt för honom själv... Till helgen åker vi till mormor och då ska jag lägga extra extra mycket energi och uppmärksamhet på min älskade huligan!
Hoppas alla haft en härlig dag! Kram