• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Grattis till Tyra som blir 4 år idag!

• kaz

Mini: Ang barnvakt är det en tjej som brukar passa våra vänners barn. Vanligtvis funkar det hur bra som helst. Vi har ofta andra barn hemma vilket gör det lätt för oss att vända oss till andra föräldrar om hjälp när det kör ihop sig (men knappast för en biokväll på tuman-hand).

Ja, jag kan inte hålla mig från att berätta att jag är gravid! Oups, det är svårt att greppa.

• kaz

Vi4: Måste haft ÄL när spiralen åkte ur för jag blev gravid direkt. Är nog i v. 6. Mår bra men är väldigt trött. Håller på att somna kl 14 varje dag! Hur mår du?

Gbg: stort grattis till G! Tänk vad tiden går! Underbart kort!

• kaz

Drutten: vilken osis att bli sjuka mitt till kalaset! Hoppas på snabbt tillfrisknande! Lycka till på UL idag!

Och tack för alla grattis

• kaz

Mini: Simon går på simskola och gymnastik och Sara på gymnastik. Det känns lagom m aktiviteter.

Drutten: håller tummen inför nästa UL! Säkert är allt bra! Kram

Maken ville först inte ha fler barn och jag ville verkligen men när han sedan ändrade sig var jag tvungen att ta en rejäl funderare. Vi har det ju egentligen väldigt bra som vi har det. Nu känns det såklart jättekul och jag är förväntansfull.

• kaz

Siggan: Spännande!

Stor kram och massor m krya på sig till alla sjuklingar! Hoppas det vänder snart!

Vi4: stor kram gumman! Hoppas du snart får besked och effektiv kur! Läste om ditt mottagande på sjukan i andra tråden. Man häpnar!!! Ser fram emot den boken. Jag känner att jag skulle vilja ge Simon mer stöd!

Malin: stackars E! Hoppas att det går över. Vi hade aldrig sådana problem men Simon ville länge ta på en blöja när det var dags för nr 1. Sedan basade Sara under 1 veckas tid på toan och då slutade han med blöja helt (och Sara med att gå på toa).

• kaz

Malin: beklagar sorgen! Bra tips du fått! Ler lite över att du hittat en du själv startat

• kaz

Wow Milla! Vi är inne i en ny vällingfas. Simon vill tom ha välling till frukost.

Annars har Sara fått svinkoppor i ett sår på handen och behandlas m salva m antibiotika och får inte gå på dagis. Vi pusslar hemma och argumenterar om vems jobb som är viktigast Som gravid är man ju på hugget!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*