30+ som fick första barnet 2006 *4*
AssarP > Heh, nä förarbetet är inte så skoj men överkomligt för målningen kommer sen Jag förstår att du är trött om kvällarna. Det blir långa dagar men ändå, så skönt att du hinner hem och se barnen en stund innan dom somnar.
Uäk, uäk... jag garvade och äcklades åt din spagettimatlåda och spolmask igår kväll.
pyttis > Oj, ja ibland är dom så intuitiva och fina de små liven . Vad mysigt med cykelsällskap på hemvägen.. sånt som ger livskvalite. Det här med din make och att komma iväg...kan det ha att göra med åldern och graden av hur utvilad man är iom det när de vaknar?
juni 07 > Jag har ju ett visst behov av att det inte väller över i garderober och dyligt för att få ro. Men sen är det rogivande och utrensande att rensa saker också för mig. Min tröskel är inte så hög på rörigt. Tror det har att göra med att jag i så många år haft sån otrolig begränsning på min energi att jag inte vill slösa den på att leta efter saker. Fast nu behöver vårt förråd/kläkammare en utgrävning och när jag behöver något där inne så ger jag upp innan jag ens försökt, heh
Min sambo brukar fråga vad som är på gång I mig när jag sätter mig ner och rensar några lådor eller liknanade. Han har också märkt att det oftast är något jag bearbetar när jag gör det. heh
Vi har inga sånna sstora projekt som er dock Bor ju i en hyreslägenhet med en liten tomt på baksidan och en altan på framsidan. inga trapphus eller nåt utan dörren rakt in i lägenheten. Tror det är det som gör att vi trivs så bra och får sån närhet till grannarna. (inga trapphus att undvika varandra i)
Åh så härligt att hon är så stor att ni kan gå på IKEA och vara vuxna och tänka tanken klart som du säger. Woow.
M73 > Åh så härligt det lät. Härligt att djuren var spännande nu. Antar att det är lite mer exotiska djur än de som finns hemma på er farm?
Vi har funderat på kolmorden i sommar med övernattning på deras vildmarkshotell och tvådagars pass in i parken. Någon paketresa de har. Ngn som varit där och kan rekomendera?