Drutten! Stort stort grattis till dig Fru J Hoppas bröllopet var ljuvligt och att resten av ert gemensamma liv blir tusenfalt bättre!
Wilma > Så fantastiskt roligt att se dig och grattis till studier , så kul att du är igång.
juni > Haha, nä så stort var det inte Men det var som en gammal freestyle i storleken som man fick ha runt halsen som ett annat skolbarn eller nåt . Jag had ejacka hela varma dagen så den itne syntes heh.
Åh juni, en sån vecka. Hoppas du får den avlastning du behöver.
Vi 4 > Ja det hade jag nog tänkt att jag skulle, en strategi för rusande hjärta, ha men inte vilken, toan var en bra idé. Hur går det för dig? Har du gjort om dina em rutienr och upplägg för att komma igång bättre på fm? Jag är som dig, fokuserar och får mer gjort på em eller i alla fall efter 10.
Sara > Remisssvaret kommer i nästa vecka till min läkare på VC och därefter så får jag svar (om det inte var ett akut hjärtfel, vilket jag antagligen inte har i alla fall, då skulle de höra av sig tidigare). Jag hoppas att jag bara överansträngde mig i början av sommaren när jag gick från noll till 300 på ingen tid och att jag bara har ett tillfälligt överansträngt hjärta som läker ihop om jag tar det 'lugnt'.
Hur som haver så måste jag ju lyssna lite på signalen om att jag tagit i för mycket antar jag.
Oj, uppe och står läser jag mm , snart ränner han runt som om han aldrig gjort annat. Vad mysigt firande av henne .
Ett år i huset och mycket mer. Mycket som händer i och runt er nu. Hur är det på jobbet? Går det bra att jobba eller längtar du bara hem?
kaz > så häligt att se dig!! Ja, ibland är vi konstruktiva heh, önskar vi kunde vara det jääämt fast så är ju inte verkligheten, inte för oss i alla fall.
Vad tråkigt att du och maken har en downperiod. Sånt tar på krafterna. Jag hoppas ni kan få till något samtal snart så ni kan komma ikapp lite.
Vilka bra tips du hade till Vi4 dom tar jag och memorerar så jag kan plocka upp dem när de behövs.
AssarP > Sådär kivas våra barn lite också. När de är trötta eller bara har en sån dag så lägger de inte huvudet på sne och säger 'kära syster, jag orkar inte leka med dig nu' Utan som Ida, fysiskt motar bort /skriker och iblsnd går undan med orden vill va ifred.
Jag tror det hör till lite med syskon, även om det inte är okej och man måste säga åt osv.. så tror jag att en sån dag så får nog alla sig en skopa av personen med humöret?!
egoslut
Nu har jag haft två dagar med föreläsningar om hur man tänker sociologiskt. Oj så förvirrande och spännande på samma gång. Alla nya begrepp och ett och annat ord som jag insett att jag inte kan, I lööööv svenska akademins ordlista sånna gånger.
Har glömt hur 'tung' litteraturen kan kännas när man ska lära sig den och inte läsa den som en skönlitterär roman
Nåja, vår första uppgift har delats ut och jag känner mig inte helt klar över vad jag ska göra och hur jag ska få till det men det löser sig nog med en god natts sömn. Den lämnas in och diskuteras på fredag.