30+ som fick första barnet 2006 *4*
kaz > Ja, det var gott att se att det gick när vi lät henne ta det i hennes takt. Stötta hennes initsiativ och sen låta henne bli trygg med balans och så vips var hon redo Skönt när man gör rätt ibland som förälder .. mellan tjat och gnat
Hur är det med er annars?
juni 07 > Så gott att du fått hjälp med nålar! och känner dig bättre. Håller det i än?
Så bra att du sa ifrån. Jag har försökt att lite lite mer på min intuition mer, inte på du vet oros delen för oro sig kan man göra för allt men den där 'gutfeelingen' du vet. Den som ger en rätt omedelbart när man vågar lita på den.
Skulle jag med bråka om, helt klart. Diaréer, stackars liten. Har dom någon idé om vad det kan va? Har du någon känsla för vad som är tokigt?
malinkatarina > Jag står här på trotoaren och fortsätter vifta med min flagga det står malinkatarina på medans du springer mot mål Skit att dom kastar ut hinder med vallgravar sådär i vägen (som att behöva byta webhost hundrasiljader gånger) tur du hoppar högt , du borde snacka med tränarna om lite najsare banor
*fnissar lite själv åt min liknelse* Men visst var den lite bra?
Åh, filar du på marknadsföringsplan också? När jag ska dra igång min firma.. får jag komma till dig öfr inspiration då?
Hur gick det för maken föresten med flygandet i sommar, vann han?
Nu är andra antagningen också iland. Jag fick ett besked där med även om vi redan visste utgången på den
Ska få skickat massa böcker i management av en kompis som just skivit en uppsats i ämnet. Tänkte förkovra mig lite i det också. Ska jag bli egen så behöver jag ju kunna stärka alla led i ett företag? right?