30+ som fick första barnet 2006 *4*
juni 07 > Heh, ja hon verkar ha energi din tösabit Svanskotan, ojda men jag tycker mig minnas att det annars är en ganska vanlig foglossningssmärta och har läst många sånna uttalanden i 30+ trådarna på vägen här.
Milla C > Ja finns det ork så tuut tuut. Tyra fick till en kiss på påttan igår och fick klistra dit ett klistermärke. Vi har backat med blöjlöshet (pratade lite vi med) vi vill få henne att acceptera påttan först.
Hörni kloka kvinnor. Jag kan för mitt liv inte minnas om de hade en utvecklingsperiod med kläninghet runt 2 och ett halvt för Tyra är ju som ett klistermärke i min famn. Super mysigt eftersom hon alltid är så självständig men man undrar ju lite var det kommer ifrån. Jag tänkte att det var för att hon är sjuk och emlig men jag tror inte det är hela svaret.
.
Tyra har börjat 'rymma'. Rätt som det är så kommer hon med skorna på och informerar oss om
-Mamma, jag ska bara öja (göra) en gjej.
-Va? Vad ska du göra för grej, svarar jag.
-Jag ska öja en GJEJ, förklarar hon för mig och sen går hon och låser upp dörren och drar ut. (vi bor ju i lägenhet på bottenvåning ) Jag går efter.
-Mamma topp (stopp), jag ska bara öja en gjej. Så går hon en tur på gården om jag inte hämtar henne.
Jag kan oftast inte låta bli att skratta för hon är så målmedveten och säker på sin gjej.