malinkatarina > ja, det finns alltid någon som har det värre men det hjälper ju inte dina sömnlösa nätter . Vad skönt att det gått lite bra med era förändringar. Det kan ju bli mycket bra om några dagar till *håller tummar och tår* Vet precis hur trött man blir och att det går på tålamod och humör. Själv utvecklade jag ett chokladberoende när jag var som tröttast Det märkliga var att när nätterna blev lite bättre så försvann chokladsuget naturligt, precis som om det bara var lite extra energi jag behövde.
Barnläkaren på BVC är en äldre herre som är fantastisk och lyssnar och säger bra saker. Så jag ska ta och beställa en tid till honom framöver. Han allmänpraktiserar med vuxna också en dag i veckan så numer är han också min läkare . Jag träffade dock min bvc sköterska nyss och hon tyckte vi skulle hålla ut tills efter sommaren men att dokumentera var en bra idé.
kaz > Skönt att det verkar vänt för Sara ändå. Fick hon en lika prickig variant som Simon hade?
Jaha, ni vände honom inte innan. Vet inte hur jag ska göra, jag får fundera vidare.
m73 > Skönt att få det kollat, jag blir trött på Tyras alla förkylningar och hon har ju inte lika trånga luftvägar som din lilla har. Jag hoppas i alla fall att ni också får nå bra svar att gå på.
Vi 4 > Ja, så kan det va. Det känns ju lite hopplöst när hon aldrig slutar hosta på nätterna och aldrig får andas ordentligt genom näsan. Hon har börjat snarka och numer så kväljs hon när hon tar en lite större tugga. Mycket som förändrats på kort tid. Dokumentation blir det i af.
Oj, inskolning.. tiden går så fort, så stor han är då gobiten. Underbart att det går så bra, gör det hela lite lättare när man ska börja lämna bort sin/sina ögonstenar till ngn annan.
HAha, jag gjorde mig en sån där gråben och hjulben bild av Edvin. Hur ni håller honom i famnen och lyfter ner honom och benen går som trummpinnar redan i luften, väl nere på marken så wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, chwongar han iväg.
juni 07 > Oj, ja fy för UVIs, jag är som dig. Jag blöder direkt när jag får den. Du får vara vaksam sen så du inte får fler bara. Åh så ljuvligt med en så frisk liten vän. Bara att gratulera!