• asap

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Vi4 och Milla - Skönt att höra att det är fler som har problem att "fånga dagen" och istället känner tiden fara förbi i ilfart.

Vi4 - Grattis till en god natts (nåja, allt är relativt ) sömn!

Minimalla - Lyxigt att ha så nära till de vilda djuren!

Maken och jag har bokat en liten resa till Köpenhamn i september. Vi firar 5årig bröllopsdag den 17:e, och det kan väl vara värt att fira? Hjärta

• asap

Pyttis - Ska ni fira på något speciellt sätt? Vi hade ett rese-presentkort som vi fick när vi gifte oss men som inte blivit använt än, det blev ju "en massa" barn istället. Men nu så får vi användning för det när vi åker till Köpenhamn.

M73 - Jag gillar Aquaria också, det ligger typ bredvid junibacken.

malinkatarina - Härligt att återvända utsövd! Trevlig resa hemåt.

• asap

Mandra - Det kommer bli så bra med pluggandet, med din motivation kommer man hur långt som helst!!

Pyttis - Fast jag är glad att det är varmt igen, med tanke på att jag i början av veckan deppade ihop över att sommaren var slut. Glad att den hittat tillbaka igen.

• asap

Hej då på ett tag!

Snart pyser jag hem från jobbet och ikväll bär det av mot Estland. Hörs om någon vecka..

• asap

Hej hej.

Hemma från en fantastisk dryg vecka i Estland. Riktig semester, barnen har haft jätteskoj tillsammans med sina kusiner (förutom vid något tillfälle då en av kussarna snodde gungan av Ida och hon var tvungen att dra till med "Sture! Din dumma herre!" ) vi vuxna har umgåtts och kopplat av. Nu är jag tillbaka på jobbet igen, men det är lugnt och jag håller på att längta ihjäl mig efter barnen. Det är ju så mysigt att vara tillsammans!

• asap

malinkatarina - Ehh, sätta priser? Jag har nog missat vad du tänkte börja med för verksamhet - är det fotgrafering du har tänkt dig?

• asap

malink - Ja, det måste vara svårt med priserna. Jag måste säga att jag har absolut ingen aaaning om hur mycket det skulle kosta att anlita en fotograf... Är det tim-priser eller per frame?

Vi4 - Vad kul att börja renovera! (Extra kul eftersom ni väl inte skulle göra det själva..?)
    Och nej, min vecka var inte alls dryg som i jättejobbig, tvärtom. Men den sträckte sig från fredag kväll till söndag lunch veckan efter.

• asap

Mandra - Snopet att trilla av pinn? Ja, det är väl det minsta man kan säga! Ta hand om dig ordentligt!!

• asap

Sitter på jobbet med grus i ögonen, jag behöver nästan tändstickor för att hålla dem öppna som Kalle Anka... *Gäsp*

juni - Skitläskigt!! Tur att allt gick bra till slut, och jag hoppas verkligen att våra barn håller sig ifrån sådana påhitt. (Fast jag måste säga att jag gillade att den ena pojken var iklädd spindelmannendräkt. Då gick de åtminstone fria från ärkeskurkar under sin spårvagnstripp. )

Idag om en vecka fyller G två, så jag ska shoppa lite presenter idag efter jobbet. Han ska få nya gummistövlar bland annat. Några andra tips på bra tvåårs-presenter?

• asap

Milla - Hehe, ja just det, det kanske jag borde ha köpt..? Nej, det blev stövlar, en jacka och en Sigg-flaska (att ha vatten eller saft i på eventuella utflykter). Ryggsäck hade vi köpt sedan tidigare och så har jag en gömma med barnböcker i en garderob där jag ska välja ut något lämpligt. Det räcker bra så, Spindelmannen får bli en annan gång.
    Hur går det för dig? Jobbar du nu?

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*