30+ som fick första barnet 2006 *4*
Milla - Åh, vilken go kille!
Det är mycket kärlek och gos här också nu, Ida sade häromdagen:
"Mamma. Mamma, jag tycker så mycket om dig mamma. Jag tycker så mycket om dig att.... att.... att jag kan hoppa på huvudet."
Gustav är världens gosigaste lilla kille, men under sitt första år fick man knappt ha honom i famnen ens. Men sedan, efter att han fyllde 1, har han tagit igen det med råge. Han kan sitta långa långa stunder i knät och ha huvudet lutat mot axeln på en, eller så kommer han bara och spontankramas när han känner för det. Ingen av oss brukar tacka nej till det...
kaz - Härligt Simon!
Mandra - Bra jobbat av Tyra, hoppas hon kan vara lite mer regelbunden nu då så att ni slipper oroa er.
Jag fick en massa saker gjorda igår också: Började med att så fröer i grönsakslandet, om allt går som det ska så får vi festa på ärtor, morötter, sallad, ruccola, rädisor, gräslök och basilika i sommar. Sedan åkte jag in till stan och köpte allt som barnen behöver till Mallorca om 3 v, kepsar, solglasögon, soldräkt, shorts, sandaler mm. Och lite kläder till mig själv också. På kvällen hade maken och jag en date - middag och bio. Det blev mat på Texas Longhorn och "Snabba Cash" på bion. Jättebra film, god mat och trevligt sällskap!
Idag ska huset städas, har jag tänkt, men jag har inte kommit igång med det än...