• kaz

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Grattis till H! Om ni har en cd-spelare med batterier är ju dansstopp ett måste Det körs på alla kalas här

• kaz

Vi4: vad glad jag blir! Härligt att du kan känna dig nöjd över över din enorma prestation! Stort grattis igen! Kram

• kaz

Hejja H som klarade natten utan blöja. Simon var rätt sen med att sluta med blöja men när han gjorde det så körde han både dag och natt inom loppet av en vecka. Nu börjar även Sara intressera sig för pottan. Vi får testa lite i sommar. Kram

• kaz

Lia; vilka framgångar!

Mandra: låter underbart! 1 vecka kvar för min del. Känns overkligt!

Assar: ja, nu måste det vara tungt! Kram

• kaz

Malin: lycka till med jobbsökandet! Trist att det inte blivit mer fart i firman. Kram

Ngn som varit på Astrid Lindgrens värld och har ngt tips på boende? Finns kanske ngt billigare alternativ i närheten?

• kaz

Stort grattis Assar! Så skönt att höra att allt gått bra! Kram

Idag fyller min fina Simon 5 år. Känner mig väldigt berörd. Dags att sova så man orkar med kalas och allt om ngr timmar!

• kaz

Mandra: stort grattis till lägenheten! Vilket lyft! Fint av dig att vända flytten till ngt positivt för tjejerna!

Assar: underbart m långt lov för barnen! Kram

Milla: hoppas G mår bättre nu!

Drutten: skönt att killarna kan leka lite bättre ihop!

Vi4: håller m övriga om att du behöver lite egentid. Stor kram vännen!

• kaz

Assar: låter så mysigt med lilla E!

Mandra: tack för omtanken! Kram

• kaz

Stor kram till Ela och Vi4! Hoppas orken så smått återkommer. Bra Vi4 att du kollar upp dina värden! Håller tummar och tår för syskon snart!

Är också rätt dränerad på energi även om det inte alls går att likna era fall. Sommaren har varit SJUK med besök, besök, besök. Min bror gifte sig i somras vilket var fantastiskt! Baksidan var dock att hela tjocka släkten var här. Mycket påfrestande för relationen. Tycker tom det är skönt att Jobs igen.

Mandra: låter som en underbar helg!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*