30+ som fick första barnet 2006 *4*
Stor stor krya-på-sig-kram till Tyra. Hoppas verkligen att det vänder nu! Kram
Stor stor krya-på-sig-kram till Tyra. Hoppas verkligen att det vänder nu! Kram
Mandra: Sara får lätt hosta vid förkylningar (men inte krupp) och sist fick vi bricanyl som hostmedicin. Låter verkligen som T skulle behöva ngt sådant. Konstigt att hon inte fått det! Tänker på er! Kram
Sara (vid nattningen): mamma du kan sova och jag kan vila.
Bra att kolla upp henne. Kan ju vara lunginflammation. Hoppas du fick lite sömn i alla fall. Kramisar
Mandra: Ja, vad ska man säga!!! En gång var jag tvungen att åka in till akuten då de inte ville ta emot oss på VC. På akuten var de väldigt tillmötesgående... Det var ingen fara på taket och de sa att vi skulle komma tillbaka om det blev sämre. När jag frågade om man skulle vände sig till VC el. till akuten i ett sådan ärende så suckade de bara och sa att "Ja, egentligen är ju detta VC:s område men det är ju knappast ert fel att de inte vill ta emot er". Stor stor kram. Hoppas på snar vändning!
Mandra: så skönt att det vänt! Hoppas ni fått sova lite bättre inatt! Har oroat mig lite för er!
Stort stort grattis Frk Kanin! Håller tummar och tår! Många kramar
Hej på er, har varit frånvarande ett tag pga mycket mycket jobb. Nu har det dock lugnat ner sig. Maken lämnade landet idag för en 6 v lång resa så nu är det barnen och jag ett tag. Svårt att föreställa sig hur det kommer att bli. Just nu känns det som han ska vara borta dom vanligt 3-4 dagar.
Kram till alla sjuka. Så segt!
Assar: när har du bf? Skönt att kunna jobba hemifrån lite. Det blir min räddning under denna period.
Pyttis: kul med jobberbjudande även om det inte blev ngt.
Mandra. Så gullig V är.
Juni: stor kram. Men skönt med ny ingång till problemet!
Assar: klättring så det får väl anses som semester. OK, så då är det ett tag kvar. Hur länge planerar du att jobba? Yes, skönt med fre imorgon. Här blir det taco-party! Sedan barnkalas både lör och sön!
Vi4: har nog aldrig grattat till lyckat slutsem! Hoppas ni hittar lösning på vab! Och att E kryar på sig! Det positiva med makens resa var att han gjorde ALLT här hemma de senaste 2 veckorna: hämta
Halva mitt inlägg försvann