30+ som fick första barnet 2006 *4*
Vi4: Stor kram till din vän och dig! Lider verkligen med henne som mår så väldigt dåligt. Lider även med dig för det är svårt att stå vid sidan om och inte veta hur man ska hjälpa. Det är ju som det är med vardagen och vissa saker måste bara göras. Men man kan ju visa att man tänker på varandra på andra sätt än att vara på plats rent fysiskt. Du kanske kan ta för vana att slå en pling när du ändå har lite dö-tid (tex. när du går till och från jobbet el så). Det låter kanske "futtigt" men ibland tror jag att det är väl så viktigt att bara visa att man finns. Ni kanske kan planera in en helg då du hjälper till med barnen, även om det är en bit bort i tiden kan det kännas som en avlasning i nutid. Stor stor kram
Heja maken din! Starkt jobbat av honom. Själv måste jag också börja träna - verkligen! I helgen har jag varit riktigt vek. Fre och lörd var jag yr (och det har inte riktigt lagt sig ännu) och därerft fick jag en låsning i ljumsken så jag knappt fick på mig skorna - hemskt! Var hos en kiropraktor i måndags som "säerställde kommunikationen mellan hjärnan och en muskel som vägrat lyda"... Underbart!
Juni: Skönt att allt såg fint ut på ul!
Nu måste jag springa till dagis! Ha en bra dag!