30+ som fick första barnet 2006 *4*
Mandra: Tack Ja, Sara mår bättre. det toppade igår. Vi har inte sovit på 3 nätter men jag känner mig ändå OK. Antar att det har med semestern att göra. Ang. åksjuka så vände vi Simon vid 3½ år då han inte längre fick plats i den andra stolen. Ja, det är svårt det där - det är ju bättre för åksjukan men kanske inte vid en olycka. Jag vågade inte vända på honom tidigre + att när vi var på semester i Frankrike och hyrde bil med framåtvänd stol (för det har man där för 3-åringar) så mådde han ändå illa. Jag har hört att åksjukan för små barn hänger samman med att balansen utvecklas så det kan vara övergående... Stackars T som är sjuk igen. Låter bra att kolla upp henne!
Vi4: Vad skönt att det går så bra att skola in E! Nej, vi har inte haft ngt sådant armband när vi har rest. Sara lägger sig runt 19-20 och sover drygt 1 h på dagis. Sedan vaknar hon mellan 6-7. E kanske blir tröttare nu när han går på dagis. Det blev i alla fall Sara men det blev snarare så att hon la sig tidigare än att hon vaknade senare.
Pyttis: Hoppas att ni får sova bättre inatt!
MalinK: Kämpa på ! Kram