Mandra, det var många tragiska öden med en gång... Jag har ju en kompis som är en sån som verkar råka ut för allt, ni vet, somliga verkar drabbas av allt. Från att hennes dotter föddes, dagen innan A, så har det varit jobbiga saker av olika slag, som har med dottern att göra (löpande bekymmer), sen med huset de köpte, gangsterna som köpte tomten bredvid, försäkringsbolag som inte vill samarbeta, och nu senast; hennes mans mamma har fått en hjärntumör. Alla dessa år har jag tänkt, Tar det aldrig slut?
Förresten, hoppas ni får en utredning, det där håller ju inte! Stackars T och stackars er!
Pyttis, hur mås det i familjen?
Mini, många känslor i omlopp, inte konstigt! Skönt att alla inom vården verkar ta din oro på allvar och inte vifta bort den, att du känner dig välkommen att röra om i grytan på förlossningen Blir skönt när graviditeten ger sin belöning i form av lillebror på magen
Sara, jag är nog som dig - lost i en automatbil Kunde köra en förut när vi hade en på ett jobb jag hade - men jag tycker också det är så trist....
Jag har varit gräsänka sen i onsdags, T kommer hem sent ikväll. Har faktiskt funkat bra, utan många konflikter Första kvällen fick jag ett utbrott och skämdes som en hund, men utöver det.... Ungarna har sovit BRA, jag har sovit lite oroligt dock, vaknat mycket, men har ju ingen att skylla på Det FUNKAR att lägga E tidigare, tjoho!
Alfred har fått nya badbrallor, med LightningMcQueen på och vill ha dem heeeela tiden. Har lovat ett besök i badhuset i helgen, utebad är det visst inte väder till.