30+ som fick första barnet 2006 *4*
Kaz, haha,... han var ju riktigt trevlig..... hahahaha! Ja så kan det ju kännas ibland när man inte hinner med i vardagen
Kaz, haha,... han var ju riktigt trevlig..... hahahaha! Ja så kan det ju kännas ibland när man inte hinner med i vardagen
Mandra, vilken härlig ramsa Tji fick du alltså Och vilka grannar, wow! Mmmmm för nybakat! Och jag håller ALLA tummar å det hårdaste!!!!! Wiiiii!
Milla, härligt!!! Det skulle du ju klara galant - kom ihåg att vi växer med ansvar, precis som våra barn Håller tummarna! Ska ni fira påsk i flygklubben förresten?
Juni, nu är det ju lite sent, men jag lade en studsboll i A:s ägg förra året, det var poppis! I år har jag inget påskägg, det står farmor för, och jag vet inte riktigt vad det är i den... men hon brukar inte överdriva mängder ialla fall Men på tal om godis så har jag ju nästan vant mig nu, pust - vart hade dagis utflykt till i tisdags? En GODISfabrik Jättespännande förvisso, men det blev ju en del godis åt dem också. Och så hade de gjort egna påskägg, superfina, och däri låg ju en liten påse av dessa karameller. Jajaja..... bara inse att det är kulturskillnader.
Ja, min resa är nära! Jag började ju Danmarksvistelsen med magkatarr som fortfarande spökar lite. Men jag räknar kallt med att den försvinner till i morrn - imorrn sätter jag mig på tåget till Hamburg och vill ut och shoppa lite innan jag åker hem och packar. Hur ofta är man i stan själv nu för tiden liksom Sen ska jag njuta av lite god hämtmat (eller äta ute) och se tyska idol, sen upp tidigt på söndagen för att bege mig av! Ett stopp i Amsterdam först bara. Märker att Alfred blivit äldre och förstår mer, han är van vid att pappa är borta ibland, men inte jag. Så han frågar massor och jag har sagt till T att han ska se till att tala om för A massor, att han tycker att det ska bli så kul att de två får mer tid tillsammans nästa vecka. Och jag vet ju att det kommer bli jättebra. Elvira är ju så liten än så hon lär bara "go with the flow". Hur som helst så ska JAG njuta!
Morrn alla!
Tack för alla hälsningar med välkommen tillbaka Men oj vad jag inte hänger med!! Den här veckan har jag besök av min bästa och äldsta vän med sina två barn, så det är fullt ös.... på ett härligt sätt!
Hej alla, efter ännu en dryg veckas frånvaro! Har ju haft besök av bästa väninnan med två barn, besöket blev dessutom förlängt tack vare vulkanen. Trevligt tycker jag då Men ikväll har de satt sig på en båt till mellan Kiel och Göteborg och så blir de hämtade där. Inte mycket datortid har det blivit, vilket faktiskt har känts skönt på ett sätt. Intensivt och härligt att få umgås så mycket!
Tack alla
M73, tack Det är en nyupptäckt för mig, men jag lär visst läsa fler vill jag tro!
Härligt Kaz!!