30+ som fick första barnet 2006 *4*
Assar, hua, hoppas ni får vara friska hela bunten nu!!
Assar, hua, hoppas ni får vara friska hela bunten nu!!
Vi4, kul att FL faktiskt kan vara så välgörande, också utanför datavärlden så att säga
Nääää, en stor kram till dig Milla De vet inte vad de går miste om.
Kaz; 3, 4 eller 5, blir det någon skillnad? Barn på löpande band!
Måste visst uppdatera mig på Rasmus på luffen Kanske har A det i blodet??
Kaz, på den punkten är jag precis som du. TÄNK OM........ något hände mig, Thorsten eller barnen? Och så läser jag ju nu såna böcker som får mig att storböla dels för att det är en förbannat orättvis situation folk hamnar i, och för att man när man läser tänker på hur det skulle ha varit om det var mig, oss, det handlade om. Tänker nu mycket på den där Allt för min syster, och en annan jag redan börjat på av samma författare (innan boktråden kom igång ) Kan lätt hamna i sådana negativa spiraler vilket ju inte är så fruktbart - men försöker också vända det till något bra, kreativt.
Milla, kör hårt med intervjun!!! Håller tummarna igen!
Juni, ska kolla bikinisarna igen. I sommar har du ju helt enkelt rätt att vara rund om magen Vacker på stranden blir du Härligt med mindre resor för maken!! I morse hade vi inte en glad lärka här hemma, här fick vi lirka mycket innan humöret blev till det bättre
Men lilla vännen, Mandra Förstår att du är orolig! Hoppas det går bra hos doktorn, att det inte är några dumma streptokocker eller så. Tänker på er! KRam!