• Serendipity

30+ som fick första barnet 2006 *4*

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

Välkommen till 30+tråden för oss
    som fick vårt första barn år 2006!

{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

En del av oss träffades redan 2005 då vi planerade första barnet och har sedan följts åt under graviditet, spädbarnstid, dagisinskolning, trots, syskonförsök mm.

Våra barn ska i år fylla hela fyra år. Här fortsätter vi att diskutera våra härliga ungar!

{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}{#lang_emotions_apple}

Våra systertrådar:

30+ med första barnet, spädbarn
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m48684240.html

30+ med första barnet, 1-3 år

30 + som planerar syskongraviditet
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m48715017.html

30+ som väntar / har fått syskon
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m49504578.html

30+ samlingstråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m49665926.html
  • Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*
  • Piggley Wink

malin: Jag har inte provat de vadderade trosorna själv, bara dem från hogengard. Hon har förresten en sida på FB också, försökte tipsa dig där idag men det funkade inte, återkommer. Annars kan du säkert klicka på henne när hon kommenterat nåt jag skrivit, det är ju hennes efternamn som är företagsnamnet

• Milla C
    Malin: Aj, aj! Nä, ärret tänker nog vara kvar där det är misstänker jag. Hoppas att det går att lösa med "vaddering".
    Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • sirre

Såg att jag inte lagt in några bilder sen förra julen så har nu lagt in några från 1 år efter...

• malinkat

Tack Juni, fick inbjudan Såg också hemsidan... Ser suveräna ut! Men jag var bara tvungen att skriva en liten fråga till henne - vill veta vilken den största skillnaden är mellan hennes och tex Hööks trosor - de kostar ju några kronor och man bör ju ha minst två så man hinner tvätta emellan :-8  Tycker det är svårt med strlk också - vet inte om jag ska ha M eller L i dem? Men en bra sport BH har jag letat efter, ska kolla in dem med.

• Piggley Wink

Sport-behåarna gillar jag skarpt, de är de enda jag använder sedan hon började tillverka dem . Jag använder dem ofta till vardags också, bara föra tt de är så sköna. När man vill ha mer klyfta så får man ju ha nåt annat men det beror ju på vad man ska ha över

Jag vet inte hur hööks trosor är, har inte provat dem. Är väl lite partisk men jag har haft mina HH trosor i några år, de har varit med i minst ett år med minst två hästar per dag och tre par trosor, och ser fortfarande nya ut.

Ni andra: Visst är det härligt att diskutera sportunderkläder {#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_tongue_out}

• malinkat

Men Juni, hur många trosor har du? För man har väl inget annat under antar jag Torkar de fort så man kan hinna tvätta upp på kvällen och ha dem på morgonen

Och tja, tråden har nog spårat ur lite, hahaha
  • Milla C

Eftersom tråden redan "spårat ur" för kvällen:

malin: P hälsar till T att det är synd om honom eftersom helgens aktiviteter ställdes in pga torsdagsridningen .

Mamma till världens finaste pojkar; Gabriel -06 och Lucas -09
  • Piggley Wink

malin: De torkar superfort, minst över natten. Det är ingen bomull i dem så de blir inte blöta när man svettas heller Nej, såklart inget annat under.. Det är just det jag har emot att prova vadderade trosor, verkar jätteäckligt om man svettas i dem och får gå fuktig tills man är klar i stallet

• Gladhannapanna

Apropå underkläder, jag fyndade SAlming sportbh och en vanlig bh på outlet för några veckor sedan, helt underbara!

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*