• Mandra

30+ som fick första barnet 2006 *4*

På onsdag firas det med klassen. På fredag följer man och barn med på ceremonin på skolan sen myser och hänger vi resten av dagen då vi alla fyra är lediga :)

Vet ni något fånigt, det känns speciellt att ta denna examen eftersom jag aldrig tog studenten :) ( jag är ju en sån där komvuxprodukt från nittiotalet )

• Mandra

Piggley - precis, :) väldans härligt. Önskar bara att någon knacka på min dörr med ett jobb, då hade livet varit komplett. Nu måste jag sköta sånt själv och något jobb har jag inte, än!. ;)
    Tummhållningar önskas framöver ang. det :D ;)

• Mandra

Billa - Tack! Va snällt :) ja vilka härliga, slitsamma och utvecklande år.

• Mandra

Milla C - Tack! Åh, förstår :/ det kommer säkert gå bra men klart det är en förändring som man behöver anpassa sig till.

• Mandra

Det där med att sova dåligt, barnen kommer in till oss normalt en gång per natt var, sen alltid. Den senaste månaden 5ggr tillsammans plus katten som ylar 1-3 ggr natten. Jag är så trött nu så det finns inte, känner stark med er andra som sover lite!!

Vi5- den ärliga versionen. Vet inte, lite för trött för att känna något alls :)
    Önskar tusen saker men vet att inget blir utan egna insatser och ansträngningar så ja, lite status noll utan energi.
    Läser dock psykologi sen i måndags som backup. Tur jag sökte den för det finns noll jobb att söka just nu, inte ett enda i hela stada med omnejd. Har en fantastisk föreläsare!!! :) så jag njuter på det sättet i alla fall :)

Drutten - grattis till fasterskapet :)

• Mandra

Idag lyser solen, så efterlängtad!

Vi 5 - så tänkte jag med. Mest tänkte jag att jag ville läsa något roligt som jag gillar. :)

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*