30+ som fick första barnet 2006 *4*
Oj, jag menar såklart Universitetet inte skolan *sneglar mot Vi5* jag gjorde det igen.
Oj, jag menar såklart Universitetet inte skolan *sneglar mot Vi5* jag gjorde det igen.
GHP, jaaaa precis! Började nyss!
Måste förresten berätta om ett av uppdragen. Jag skriver uppdragen så vidden av de anpassas till morgondagens agenda.
Jag hade skrivit att barnen skulle göra något extra snällt för sin pappa, de fick uppdraget på morgonen och han var med när barnen fick det. Tio minuter senare vid frukost hör jag hur han förväntansfullt säger, Undra vad ni ska göra för något extra snällt idag.
Lilla T svarar med en suck, - Men pappa, du har ju redan fått en kram... och V fortsätter - Ja, du fick ju en puss på armen när jag gick förbi dig.
Haha, lite olika vad man föreställer sig när man ger ett uppdrag och vad det blir .
Dagens livskunskap den dagen: Var tydlig med vad du menar/önskar eller ge fritt spelrum och släpp förväntningarna, se vart det bär
asap > Tack och känns galet. :)
Siggan - åh, bär det av tillbaka?! :) spännande. Jag drömmer också om att flytta men det tar vi en annan gång.
God Jul på er alla!
Hoppas nyårsfirandet varit härligt, Gott Nytt år mina vänner!
Siggan - va mysigt att vara tillbaka :) . Gott att höra att det verkar gå fungera med omskolningar för barnen, sånt gör mycket gör det allmänna välbefinnandet i nytt :)
Här är det bra, Lilla T, 5 blir sex i slutet av feb, tappar tänder så det står härliga till hon är ikapp storasyster. Fick dessutom kindtänderna före storasyster. Vi brukar ju säga att hon har bråttom med allt, även hennes kropp uppenbarligen :D .
Jag kan inte sova, lite nervös. Imorgon ska jag försvara mitt arbete samt opponera en annan persons. Känner ju inte den nya klassen och vet inte alls vad jag kan förvänta mig. Hoppas ni andra sover sött denna sena timme :)
Vi 5, du har så rätt och jag tänkte på det du sa. Det gick bara bra :) *lättad*
Tack för pepp!
Nä, lite smårättning och raksträcka till fredag och EXAMEN! :)