Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

asap: Tror du inte mamman blev ledsen och stressad och skämdes så hon ville försöka släta över?

Skönt att A verkar vara vid gott mod iaf!

• Piggley Wink

Jag förstår asap. Tänker bara på hur otroligt jobbigt det skulle vara att vara den mamman . H var ju orsak till att en pedagog fick åka ambulans förra året, och även om det inte var hennes fel så tyckte jag det kändes jobbigt. H hade prinsesskläbning på sig och satt på golvet, pedagogen halkade på klänningen och fick en kotförskjutnibg

• Piggley Wink

Hej Agronom och stort grattis! Välkommen till syskontråden om du behöver/vill ventilera nåt. Du är såklart välkommen att göra det här också

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Milla: Jag blev mycket upprörd efter en incident i höstas som de inte berättade för mig och som H vägrade prata om. Det enda hon sa var att hon hade ont i magen och inte ville gå till förskolan. På morgonen frågade jag, och fick reda på att en mamma betett sig dumt mot H. Jag blev så chockad att de inte berättat en så pass allvarlig händelse för mig, så jag sa inget då men senare på utv samtalet hade jag rätt mycket att framföra.

• Piggley Wink

Oj, H var 116 i julas, jag såg ju A som längre än henne Så fel man kan uppfatta sin omvärld! Perfekt proportionerlig håller jag dock med om

• Piggley Wink

H har en plan för att hon och N ska bo hos mormor och morfar om jag och maken dör. Hon har vidtalat dem också . Det blev väldigt aktuellt när svärfar gick bort förra hösten. H är lösningsorienterad så hon skaffade en plan B, så är hon nöjd. Jag tror de behöver prata om det emellanåt helt enkelt, och fundera på hur det skulle bli.

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*