Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

GHP: Förväntan gör H precis såndär som du beskriver Agnes. Tyvärr tror jag itne det går ver innan kalaset, men efter är det putsväck

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Sunkigt med feber igen milla Hoppas ni snart får vara friska hela familjen!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Å vad skönt att det känns ok med tentan trots allt som händer, Mandra! Jag tänker att vi absolut borde vara anställningsbara när vi är klara. Om vi klarar att plugga heltid med barn så klarar vi allt

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Det finns en bloggtjej här på ön som nyss fyllt 12, men ser ut som ett antal år till. Hon har i minst ett par år fixat ögonbrynen hos frissan, slingat håret. När jag var i den åldern hade jag ingen aning! Är det så annorlunda nu? Hur ska jag uppmuntra H att vara barn länge?

• Piggley Wink

GHP och asap: men den här tjejen bor på ön . Helt hysteriskt iaf! Jag hängde också bara i stallet . Det där med att raka benen kom en bra bit efter jag fyllde 20. Iofs hade jag bara några ljusa fjun tills barnen kom...

• Piggley Wink

Hmm undrar om det var det mailet jag klickade på, iofs fick jag ett med en vänförfrågan... Inte bara "nyheter"

• Piggley Wink

H har såna skridskor men hockeymaken tyckte inte de var bra längre för nu börjar hon lära sig åka. Det var nåt med att skenorna var för långa när man väl lärt sig(men lättare för nyb). Vi hade sån tur att makens kusin hade lite urvuxna hemma. H fick ett par hockeyrör, en klubba och ett par fotbollsskor med dobbar

Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*