Inlägg från: Piggley Wink |Visa alla inlägg
  • Piggley Wink

30+ som fick första barnet 2006 *4*

Absolut GHP. Maken tyckte bara att dottern lade sig till med ovanor, typ bakvikt/framvikt eller vad det nu var. Haha, skridskoåkning är viktigt för honom likaväl som det är viktigt för mig med en vettig sadel så hon lär sig sitta ordentligt på hästen

• Piggley Wink

Å vad skönt kaz att det är en sak mindre att oroa sig för, heja liten i magen! Presentationen på Riksbanken är ju inga problem, det är ju du som ska utföra den så då blir den ju perfket! Lycka till!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Klart det gick bra kaz, det gör det när man förberett sig väl och kan sin sak!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

malinkat: Gallsten låter ju jätteont Hur gick det med datorn? Överlevde den? På Ns avdelning ska barnen baka till föräldrarna (hmm,med lite hjälp kanske de är 1-2,5 år ) så vi slipper Gratttis till lägenhetsförsäljningen!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Vår bakning inskränker sig huvudsakligen till favoriterna muffins,chokladbollar och chokladbiscotti med några variationer. Det roligaste är ju ändå rosa frosting med strössel på muffins och godis på det färdigköpta pepparkakshuset N hojtar mest om att smaka hela tiden, han gillar smet

• Piggley Wink
    Gladhannapanna skrev 2012-11-30 15:49:40 följande:
    Kaz: Jag hade också blivit grinig om jag var du! Gnäll av dig här du, vi är alltid på din sida!!!!
    Håller helt med!
    H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

Jag funderar på en såndär "surfbräda" att åka på snön med. Dessutom behöver hon nya stavar. Pjäxorna och skidorna funkar bra men stavarna är alldeles för korta!

• Piggley Wink

Vi skulle gjort en julklappsplanering igår, men kom inte igång. Jag tänker att det får bli idag istället, efter något glas vin när barnen lagt sig borde det ju bli enkelt . Tänkte gå in på Kapp-Ahl idag och köpa pyjamasar till barnen, de behöver nya båda två, och H skulle ääälska dem de har där med Hello Kitty i "siden". Dessutom får hon en Iggy-bok (gillar dem skarpt, det är lite humor för föräldrarna också, Iggy och jag skrivna av Jenny Valentine) lite pysselsaker hon önskat sig mm, bla en vävstol från Micki. Sen får vi se vad det blir... N fyllde ju år i nov så han fick ju massor av nya roliga saker då. Känns bättre att spara pengarna till nåt han villl ha i sommar ju. Nu har han allt han behöver och lite till

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

DET där var skönt att höra gbg! H har liknande problem som uttrycks på andra sätt... Det är så skönt att ha er här så man får lite perspektiv på saker som förmodligen försvinner av sig själva när man minst anar det!

H juni 07, N november 10
  • Piggley Wink

asap: Mina föräldrar har vänner där mannen har precis sådär svårt att lämna något och gå därifrån. De kommer alltid några timmar försent när de ska iväg på semester och sånt (mina föräldrar bor mittemellan deras vinter och sommarboende så de brukar hälsa på och stanna över på vägen). Den mannen är 65+

H juni 07, N november 10
Svar på tråden 30+ som fick första barnet 2006 *4*