30+ som fick första barnet 2006 *4*
Vi4: Många stora tankar! Här är de 41 barn i Hs årskull. De kommer gå i tre grupper i förskoleklass, sedan i två grupper när de börjar ettan.
Vi4: Många stora tankar! Här är de 41 barn i Hs årskull. De kommer gå i tre grupper i förskoleklass, sedan i två grupper när de börjar ettan.
Härligt asaps Ida!
H hade Råttan Rutger på sin förra fsk. Han skrev dagbok om sina bravader!
Mandra: Jag ville börja med mina kompisar som var ett år äldre, den enda på dagis i min årskull hade fortfarande napp (sen har det tyvärr kommit fram en del läskiga saker om den familjen såsom övergrepp mm ). Min mamma var tveksam (då lågstadielärare), men det gjordes ett antal tester och hon blev övertygad. Hon såg till att hennes kollegor testade ordentligt...
Hur går det med bredspacklandet?
Härligt Mandra! Det är få saker som inte är värda att prova !
asap: är det så lång väntetid . Här är det 2-3 veckor för barn!
Bra där Mandra, såklart alla får vara med, men man måste väl också lära sig att ge och ta? Alltså att jämka med vad man ska leka så att inte bara en får bestämma?
H säger att hennes märkessköld är full så hon behöver inte ta fler Det är så många märken numera, för flera av dem behöver de ju inte kunna simma... Hon har tagit järnmärket och någon form av haj som mest, lärde sig simma i jan-feb och simmar nu 100 meter!
asap: Det finns väl märken där det är valfritt simsätt som gäller? Typ haj eller nåt?
Aah pingvin, jag har svårt att hålla isär vattendjuren