30+ som fick första barnet 2006 *4*
Gbg: Det är ju lite skillnad här ute på landet . Men för henne var det JÄTTESTORT!
Gbg: Det är ju lite skillnad här ute på landet . Men för henne var det JÄTTESTORT!
Söt-A!!! H har en killkompis som hon varit ihop med i olika perioder sen de var fyra. Vissa perioder leker de inte alls med varandra för att de andra barnen tjatar så "De säger att vi måste pussas hela tiden"
Jag undrar också hur barnen kaz klarade resan?
Vilket A-barn asap Underbart att få trivas så bra!
Heja A!
mandra: Rekrytering är spännande, minst sagt. Vi kan ha ett långt snack om stolpskotten som sköter rekryteringen för flera av de tjänster jag sökt. Intervjuerna har varit - minst sagt - speciella på många ställen! Får jag läsa när du är klar?
Jag måste bara tänka högt lite. Jag läser så mkt på Fb och i insändare/ledare att barn beter sig så illa mot varandra och lärare. Jag blev så glad när jag häntade en dag den här veckan och H helt självklart lekte med några flickor som går i tvåan. I vanliga fall leker hon oftast med dem i hennes årskull eller andra hon känner från förskoletiden (en del av ettorna har hon ju gått på samma avdelning som). De jobbar mycket aktivt med klimatet på skolgården och jag blev bara så glad att de faktiskt kan leka över åldersgränserna! Jag hoppas verkligen att H lika självklart bjuder in förskoleklassbarnen när hon går i tvåan!
Jag beklagar verkligen Siggan .
asap: Det låter bra, här tror jag inte de kommit igång med sånt än denna terminen. Fskklassbarnen har iofs en fadder i ettan. Trist dag när barnen inte är på topp. Hoppas det löser sig fort.
gbg: H gillar också fodrade stövlar! Jag tror hon är lite lat - och har som sin mamma kort tålamod Overall eller inte har vi inte diskuterat än i år, hon har 3-4 jättefina ärvda ställ med jacka och byxor så jag kommer försöka hävda att det är det som gäller
Skönt kaz!