jmmm skrev 2011-04-28 11:23:08 följande:
Kullager??
Tänker du på bromsarnas funktion?
De kommer ju en del frågor om säkerheten o funktionen på uppkörningen, men de väljer oftast ut en grej o kan man de nöjjer de sig oftast där sa min körlärare iallafall
Om du inte redan kan så träna på att backa till o koppla, man får inte nudda vid släpet med bilen då e man kuggad.... o träna på in o utvändig säkerhetskontroll så den sitter, jag hade med mig en liten fuskis, så länge man bara har stödpunkter om vad som skall kollas o inte hur så är det godkännt. kändes tryggt när man va lite nervös
skaffa koner eller spannar så ni kan ut o träna själva på nån plan
sen e de ju att at om hela b teorin, jag ttog körkort 10 år tidigare o de hade hänt lite + att man glömt en del
vi fick en kod till deras hemsida så vi kunde plugga teorin hemma istället för körskola så vi satt i husvagnen o läste, turades om m böckerna o sen gjorde vi proven så de glöd
vilken semester
fråga om du undrar nåt, tror jag minns lite
ja menar allt runt om o det om det kommer nått om med vikter o så. ok men om man backar o inte har nån som säger till hur nära man är, som jag då alltid har. ojjoj nog bäst o ge sig ut o träna. får ta släpkärran istället, för tar jag husvagnen så ryker ju körkortet om nån polis ser mig.
jag tog körkort -02, men håller med. har säkert hänt en del så man inte hänger med. men har gjort lite tester nu på nätet o jag har fått rätt bra i resultaten, men ändå inte full pott så plugga lär det behövas. de sa att jag skulle få hem på skiva olia tester. teorin för be låg på cd till datorn.
hur många frågor är det på uppskrivningen, är det lika många som när man tog b körkort?