am76 skrev 2010-01-29 12:02:50 följande:
Skruttis > Grattis till husköp! Kungälv är väldigt trevligt, vi har kikat på några hus där oxå. AmandaBrun > Stort grattis till pojken! Gick allt bra? Jösses vad tiden går fort, en vecka redan sen Timon föddes! Jag har varit själv ½ dagar då sambon måste jobba och det har gått bra, även med storasyster hemma, hon är så hjälpsam och har tom börjat fixa toabestyren själv, så skönt! Vi njuter i fulla drag - allt är annorluna med Timon jämfört med Tea, Hon hade ju så ont i magen och höll på att driva oss till galenskap i 4 månader med sitt dygnet runt skrikande. Inget jag önskar någon! Timon äter med 2½-3h mellanrum är vaken allt längre stunder och kan sova 2-3 h i sträck på natten, gud vad underbart det är! Åh hoppas ni som ff väntar på bebis snart får träffa era små! Dagens stora suck är de glashala gatorna i stan, helt livsfarligt att gå ut så nån vagnpromenad har jag inte vågat på mig än . Fogarna värker ff oxå så jag tar det lugnt, började smått med knipövningarna igår - tråkigt men ett måste.
Vi har det nog lika bra, lilltjejen äter med ca 3 timmars mellanrum och sover 2-3 timmar på dagarna, på natten ställer vi klockan så hon inte sover längre än 4 timmar...men hon vaknar på minuten innan klockan ringer!
Tesan L: Ja, det är helt fantastiskt! Nu förstår jag vad alla menar med att man ska njuta av varenda sekund av alla dessa små tår och fingrar!