Vi som har prematura sammandragningar
3 busfrön känner också att det är en nackdel att det står i journalen att jag är barnsyrra, upplever att min bm är ganska slarvig o nonchig. Det verkar som hon tycker att det är min trea och jag är i branschen och då är hon inte så stöttande, eller proffesionell ka jag tycka.Hon missade proverna inför Cub samt gav mig för sen tid till Nupp, trots att jag påpekade att jag troligen var en vecka längre gången än hon räknade ut ( jag var nämligen i USA utan min sambo när jag enl hennes uträkningar skulle blivit med barn) vilket gjorde att vi av en slump vid ett tidigt ul såg att jag var längre gången och hade jag väntat in hennes tid hade cub varit för sent. Sen ordinerar hon järn utan att kolla mitt hb ( som visade sig vara 145 när jag kollade på jobbet) vilket inte är ett värde att börja knapra järn på.
Usch vad gnälligt det lät, men jag har inte ngt riktigt förtroende för henne.
Demyra: Skönt med lång tapp, det blir nog att hålla ut till bf för din del då Och ja jag ska få låna ett bälte av en kompis så jag hoppas på det. Är rätt svankig redan innan magen kom.
Bohman läste i din presentation, så oerhört tufft!! Det kommer säkert gå fint denna gång, det är din tur nu !
Har precis kommit hem från mina söner skolavslutningar en går ur nian och den andra sjuan.
När yngsta är klar med gymnasiet kommer lilla grodan i magen vara klar för skolstart.
Ibland har jag funderat på hur det ska bli att "börja om" men idag kände jag bara att det är en lycka ! Jag har nio års fina skolavslutningar , gråtandes till De blomstertid nu kommer framför mig. Känner mig så rik som får uppleva allt en gång till