Vi som har prematura sammandragningar
Grattis Schnappi till din lilla dotter!! Det låter bra att hon visar att hon vill vara med o bestämma, det bådar gott !
Kram till er
Grattis Schnappi till din lilla dotter!! Det låter bra att hon visar att hon vill vara med o bestämma, det bådar gott !
Kram till er
Schnappi jag instämmer med de andra och skickar all cyberkraft jag kan ! Kämpa på lilla prinsessa
Och du var snäll mot dig själv, det är klart att du måste få vara ledsen och känna alla jobbiga känslor. Det betyder inte att du gett upp , bara att du är mänsklig. Lilla Jonalie känner din styrka!
Hoppas det går bra idag för din lilla kämpe Schnappi!
haha ja fk är rätt virriga, jag ringde igår och efterlyste pengar ( har inte fått ngr sedan 20 juli....) då säger de att de godkänt min senaste sjukskr för aug-sept men inte för juli utan de ska göra en utredning. What??? Min handläggare har semester, förstås, och igår kom så ett brev där min arbetsgivare ska fylla i om jag kan börja rehhabiliteras eller arbetsträna....eh rehabiliteras från en graviditet????????? Ringde upp o frågade vad sjutton de menade jag är ju graid o ska barn närsomhelst och efter barnledigheten ska jag ju jobba som vanligt. Då säger de att eftersom de inte vet om jag fått barn eller inte så måste jag själv ringa o tala om om jag fortfarande är gravid inför varje utb.
Hahahaha tror de jag får sjukintyg för sd om jag redan har fött barn.
jaja Bohman ville bara säga att det inte är konstigt att det strular....
Grattis Jenny Penny !!!!!!!!!!!!! Vad skönt att ni alla mår bra. Skriv o berätta mer när du orkar, kram