Fulaste namnet?
Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?
Hulda, Hildur och Hilda är hemskt att döpa någon till må jag säga. Men jag reagerar inte lika hårt om det är någon äldre som heter det, men om någon i dagsläget döper sin unge till nåt av de där tre eller för övrigt NÅT av alla fula namn som nämnts i denna tråden, ja då ryggar jag faktiskt tillbaka lite och undrar vafanken dom tänkt med.
Har en bekant som fick barn i augusti, och hon döpte sin son till... Ja, håll i er verkligen:
LEMMY!!
Tänk om han får acne problem när han blir äldre, han kommer garanterat bli kallad BLEMMY. Och lemmy för övrigt låter som en kroppsdel
Kom på att jag också hade en Desirée i min parallellklass i högstadiet. Hon har lidit mycket i sina dagar.
Magnus
Klas
Linda
Beata
Jerker
Torkel
Linus
Patricia
Ulla
Ivan
www.bebisnamn.se/slumpa-namn/
Slumpa och se vad ni får fram. Det ena namnet var värre än det andra!
Myra -...är ett djur,hallå!!
Vera -Jag får träsmak i munnen av att säga det.
Selma -Tänker oundvikligen på Semla!
Tindra - Putinuttiplutt!!kräks....
Assar.
Balder.
Nova- har inte det med rymden att göra?Supernovor...?!
Eller när folk döper barnen efter "kändisen just då" "Kevin, Britney, kom in och ät!" hahaa..
En kille på gården hette Dick Persson, han åkte till USA och pluggade, usch vad han hade det tufft!! "Dickperson"
Styr-BJörn, Es-björn,Ragnhild och Leah.
Sedan alla "moderna" stavningar eller folk som ska amerikanisera sina barns namn blääääääääääääääk!
Bland de fulaste namn jag vet är Torgerd! Blä för de!