• Svar på tråden Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
  • swiitii
    Adnil76 skrev 2010-03-12 12:36:59 följande:
    Bra att du gick och sov. Själv har jag inte sovit sen igår natt. Försökte sova nyss men då satte värkarna igång igen - såklart. Mer slem och blod också. Ringde förlossningen och de sa att om det fortsätter såhär (med värkar som inte leder nånvart varvat med värkuppehåll) under kvällen så ska jag få komma upp för bedömning och ev. stannar de upp det hela då så att jag får sova. Som det är nu är det ju varken hackat eller malet. Antingen får det säta igång på riktig eller avta så jag får sova. Kanske ska vi båda sätta vårt hopp till söndan?
    Hur har det gått för dig? Några mer känningar?
    Här går det segt som bara den! :/
  • Angelica 87

Hej tjejer..

nu har vi äntligen kommit hem ifrån bb.. var tvungen att stanna kvar pga att Léa hade gulsot och hon hade så pass mkt gulsot så hon var tvungen att sola i några dagar..

Léa född 090310
  • swiitii
    Angelica 87 skrev 2010-03-16 09:10:53 följande:
    Hej tjejer.. nu har vi äntligen kommit hem ifrån bb.. var tvungen att stanna kvar pga att Léa hade gulsot och hon hade så pass mkt gulsot så hon var tvungen att sola i några dagar..
    Grattis till att ni fått komma hem! Hur känns det?

Går allt bra? :)
  • Angelica 87
    swiitii skrev 2010-03-16 09:15:04 följande:
    Grattis till att ni fått komma hem! Hur känns det? Går allt bra? :)
    Tack så mkt.. Jo, det känns bara bra.. Lite ovant.. Allt går bra här hemma så det känns skönt :)
    Léa född 2010-03-09
  • swiitii
    fyrklöver81 skrev 2010-03-16 12:54:23 följande:
    Sitter här med rejäla värkar =) så inatt händer det nog, hoppas jag!!! =)
    Spännande!! Håller tummarna!
  • Liian
    Angelica 87: Härligt att få komma hem =)

Hade förvärkar mellan 18- 02 igår typ. Gick till slut upp och tog alvedon så att jag fick sova. Då slutade dom och sedan har det inte varit något idag =(.
    Kan typ inte äta längre. Orkar verkligen ingenting och mår illa HELA tiden. Tror att bebisen har lagt sig på tarmarna på något sätt. Lite segt nu i slutet när man behöver ladda. 

Nu blir det fika på stan och sedan några varv i trappan =)
  • Angelica 87
    längtan 80 skrev 2010-03-16 10:25:03 följande:
    Grattis Angelica 87 till lilla Leá. Vad skönt att få komma hem
    Tack så mkt :) Ja, det är det.. Har precis kommit in efter en härligt 1½ timmes vårprommenad i solen :)
    Léa född 2010-03-09
  • swiitii

Nu har lite till av slemproppen gått, men mycket lite jämfört med första gången ( i fredags morse) nu var det bara en liten sträng, men definitivt skillnad på det och flytningar.
    Fortfarande inga rosa/röda strimmor i det dock. Har svaga sammandragningar men inte
    mycket mer än så....

Svar på tråden Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3