Inlägg från: längtan 80 |Visa alla inlägg
  • längtan 80

Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3

Av vad härligt det ser ut!
    <här har jag fått världens tjänst som kommer att bli toppen för oss. Ferietjänst, jobbar som lärare Det betyder ledigt nästan lika dant som barnen i skolan, vi har lite planeringsdagar men det blir mycket ledigt! Sedan har jag förtroendetid och kommer inte att vara kvar på jobbet mycket efter kl3.. de är klart föräldramöten och utvecklingssamtal men Blir bra då kan jag ta hem sötfisen från dagis och jobba när hon sover eller några timmar på helgen när pappan är ledig. Innan jag börjar jobba den 16 augusti och pappan skall vara hemma så får vi en månad semester tillsammans, så nu känns det toppen!

• längtan 80

Å vilket vackert bröllop. graattis!!
    Här är det 20 ord kanske, inte alla rena och kommeri nte om man ber om det
    ordexempel: kaka kotte lampa mamma pappa katt korv (var mycket ord på k ett tag) äta frukost, snäcka, ljus, gott,nej, vatten (säger batten) vakna bubbla

Här är det inga pussa, får någon gång.

För 6 nätter sedan så slutade hon hux flux med napp.... undarbart och inte. jag har hatat nappen när man alltid kryper runt å svär mitt i natten för att jaga rätt på den, men den är ju bra att ha när hon blir ledsen. Men, damen har bestämt sig!!

Jag provade trolldeg( glutenfri) Å det är toppen. I går satt hon å degade medans jag gjorde maten, helt underbart. Nu småleker hon mycket för sig själv så vi är inte klistrade vid varandra som tidigare.

Någon mer som är i utvecklingsfas? här är det grinigt, gnälligt, svårsomnat mm- rent ut sagt skitjobbigt emellanåt. Har vänt på en 5 öring, helt klart utcvecklingsfas.

kramar på er.

• längtan 80