Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Hej tjejer..
Ja, nu är det hårda sparkar som kommer :) Tänkte bara höra om det är någons bebis som oxå är fixerad? kommer precis från BM, och hon sa att min är fixerad och ligger långt ner.. :) Är nu i v 30+4
Jag ska till Bm idag så då får ja reda på lite mer. Känns som bebisen är en bit ner iaf. Huvudet nedåt var det förra gången. Får se om lillen har stannat där eller bytt plats. Det känns fortfarande som han/hon grö volter och vänder och vrider på sig =)
Jag ska också till bm idag, fast jag ska träffa deras läkare och förlänga min sjukskrivning. Ska göra tillväxt-ul också, men vet inte om det blir idag eller om vi bara bokar en tid till det. Spännande,spännande!
Hela min mage har fått en helt annan form nu, den har lixom blivit mindre och den är mkt längre ner nu :) Ser lite roligt ut! Men Bm sa att hon ligger så långt ner med huvudet, hon kännde tydligen bara axlarna på bebisen..
Det blev inget möte med Bm, hon var tvungen att vabba. Förhoppningsvis blir det imorgon istället. Håll tummarna!
Var ju helt inställd på att sluta jobba kl 14. Dom tre timmarna var de längsta i mitt liv. Mentalt hade jag redan gått hem! Haha!
nu går det fort, det märks att bebisen växer fort för magen känns större hela tiden och svårare att röra sig och allt sånt.
Vagnen köpt idag, skönt att ha det gjort. en cresent classic blev det, hoppas verkligen den e bra, har velat som en tok.
Ja, vagnfrågan... Vi började med att nästan köpa en Brio Sing, sen var det Teutonia fun som gällde men till sist råkade vi ut för en finlandssvensk, suggestiv, hypnotiserande försäljare när vi bara skulle kolla lite och det hela slutade med att vi köpte en Emmaljunga Nitro City med massor av tillbehör. Jag vet fortfarande inte riktigt vad det var som hände...