Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Hej tjejer!
Tack för tipsen! Har sett de flesta av dem men ska kolla upp några i samma genre
Hej! Igår var vi på föräldragrupp för första gången. Trevligt och så, men vi tittade på förlossingsfilm . Jag har inte varit nåt nervös för förlossningen innan, men hjälp vad stor bebisen som kom ut var. Förstår inte riktigt hur det ska gå till....
Har även hunnit med ett besök tillBM som konstaterade att allt var bra. Bra hb (139) och sf-mått 31 cm (v 32). Bebisen har oxå vänt på sig från att ligga tvärs över magen till att ligga med huvudet neråt.... Duktig bebis
Nu väntar 1 veckas ledigt innan slutspurten på jobbet. Så skönt!
Hej.
Sitter här och är hemma och är "sjuk" Har ont i armarna så jag gick hem i går, kan inte tänka eller focusera pga att det gör ont och bränner. Var till doktorn och tog prover i fredags, fick i dag höra att ämnesomsättningen är låg. Gränsvärdet är 12 jag hade 10. Doktorn skall ringa i morgon. Så... nu sitter jag här hemma och är orolig.
snacka om skit dag alltså :( började me att takläggarna väckte mig imorse när dom började rensa taket från snö och is.sen ringde besiktningsmannen som hade gjort en slutbesiktning på lägenheten jag håller på o flyttar ur.han hade hittat några fler anmärkningar som resulterade i att han tog dit en firma som sa att både golv i kök och hall ska bytas.plus renovering av vardagsrum och kök(väggarna)..fint de här!*suck* hela kalaset kommer antagligen gå på ca 4-5000
känns ju som om man inte har tid till och vara glad över graviditeten..och det e bara att hoppas på att bebisen inte väljer att komma ut för tidigt för jag har inte tid att föda barn just nu :( fattar inte att allt inte bara kan flyta på utan problem,iaf såhär i slutet.
nåja,hoppas ni andra har det bättre iaf!
längtan80:hoppas du blir bättre snart!
kram på er
Hej tjejer!