Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Någon mer än jag som är TÖSTIG hela tiden??
Någon mer än jag som är TÖSTIG hela tiden??
Jag är också mest törstig på kvällen trots att jag fullkomligt försöker bäljar i mig under dagen.
OJ! Vad roligt. Och vad skönt att det gick bra! STORT GRATTIS!!!! (<nu kanske jag orkar jobba i dag)
Hej.
Blev irriterad i dag. Skulle till bm på tisdag nästa vecka, den var framflyttad en vecka och skulle ha varit denna tisdag. Nu hade hon ringt och flyttat fram en vecka till!! Då ringde jag och bokade om så att det blir nu på tisdag i stället. Tycker att en vecka hit eller dig går väl an men att flytta fram 2 veckor är skit! De har väl inte undersökningarna med vissa veckors mellanrum för intet.
I övrigt har jag ingen liten knodd som sparkar mot " hjärtat" däremot har jag vacknat upp ett par gånger med pulsen som rusar och ag är annfådd, pres som om man har kutat, väldigt obehagligt.
Spännande med de två första bebisarna här på familjeliv, nu lär det nog bara rassla till
Kramar
Hej.
Sitter här och är hemma och är "sjuk" Har ont i armarna så jag gick hem i går, kan inte tänka eller focusera pga att det gör ont och bränner. Var till doktorn och tog prover i fredags, fick i dag höra att ämnesomsättningen är låg. Gränsvärdet är 12 jag hade 10. Doktorn skall ringa i morgon. Så... nu sitter jag här hemma och är orolig.
ÅÅÅÅ, vilka sötisar Blir varm om hjärtat.
Jahapp. Det var inget labbfel.. har fel på sköldkörteln.... känns ju skoj. Nu väntar man på att läkaren skall ringa igen och springer runt med telefonen hela dagen Skoj att jobba?? Inte direkt när kroppen går på sparlåga.
I dag har jag varit till BM samt besökt BB, det var intressant trots att jag nästan avbröt för min ork var slut efter halva besöket.
Bebisen ligger forfarande nedåt men är ruckbar, blodtrycket är bra o järnvärdet 113. Dr ringde i dag och jag skulle dublla levaxinet för det hade knappt gett någon effekt på värdena. Om två veckor skall jag lämna nytt blodprov.
En vecka kvar på jobbet, får se om jag orkar.