Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Sista biten nu, snart är dom här.
Del 2:
www.familjeliv.se/Forum-11-228/m47940059.html
Bananflugan82: Vilka små sötnosar! Så söta i sina stora byxor :)
Jag börjar känna mindre och mindre rörelse hela tiden nu. Visserligen beror det på att bebisen har mindre plats att röra sig på men ibland tycker jag att det går hur länge som helst mellan rörelserna. Men så fort jag oroar mig och tänker att vi ska åka in och kolla upp det så börjar han sparka massa igen.
Var hos barnmorskan i fredags och då var allt precis som det skulle och hjärtat galopperade på högt och fint på honom! Men jag antar att man oroar sig för allt hela tiden bara.
Ja det blir mer verkligt att se dina små bananflugan att man själv har en människa i sin mage att dom e ju klara nu och ska bara växa lite mer innan det är dax.
Även om helt verkligt blir nog inte förräns man håller bebisen i sina armar, om äns då :)
Hej tjejer!
Förresten, har ni börjat få bristningar? Själv har jag fått tre små gynnare, typ en-två cm långa på höfterna. Är i v 35 nu och de dök väl upp för en vecka eller två sedan. Jag hoppas (men tror väl egentligen inte) att det inte blir fler...
paincake: har nagra fa, men tack o lov sa e dom ganska ljusa..
har tappat aptiten, har halsbranna hela tiden, ont i ryggen och sover 70 % av tiden:(
jag som tyckte min graviditet gatt smidigt
Jahapp. Det var inget labbfel.. har fel på sköldkörteln.... känns ju skoj. Nu väntar man på att läkaren skall ringa igen och springer runt med telefonen hela dagen Skoj att jobba?? Inte direkt när kroppen går på sparlåga.
bananflugan! blir helt till mig när jag ser dina småttingar. sååå söta! Måste sluta titta på bebisar, man längtar ju bara ÄNNU mer när man ser dom!
Var det enäggisar förresten?=)