Vi som väntar vårt första barn Mars 2010 - Del 3
Idag börjar föräldragruppen, ska bli kul!
Ja jag är jättetörstig hela tiden, det jobbiga är ju att man är kissenödig hela tiden också. Jag upptäckte att jag hade typ 4 vattenglas på skrivbordet på jobbet hörromdagen =)
Imorn ska vi åka och shoppa en massa bebissaker sen är nog det mesta köpt iaf, bara flytten kvar (och en liten detalj, bilbyte =) ).
Vilka underbara bebisar du fått bananflugan82, sååå söta! Hoppas allt går bra för er där hemma nu!
Usch jag borde väl sova, somnade i soffan men vaknade av sammandragningar, ska nog försöka mig på att lägga mig i sängen nu. ..hehe.
Hörrni nu börjar det närma sig... såg att jag har 26 dagar kvar till BF, tror dock att jag kommer gå över. Det är så blandade känslor här, på ett sätt känns det som en evighet till barnet ska ut och jag vill ha ut den till oss nu men samtidigt får jag lätt panik när jag inser att det är så kort tid kvar och så mycket som ska hinnas med.
Min lilla plutt ligger fixerad sedan flera veckor tillbaka med huvudet neråt, känns ju bra det iaf och trångt börjar det bli där inne för stackaren.
Imorn är sista dagen på jobbet, härligt med lite ledigt innan plutten ska komma.
Gud va söta de är bananflugan82...
Jag har också mensvärk/förverkar ibland och ibland vanliga sammandragningar. man känner ju att det kommer allt oftare nu än tidigare. Nu håller vi på och flyttar me så det blir ju en del ansträngning också så kanske det som sätter igång det lite.
Skönt att det gick bra med vändningen Lindai, även om jag kan tänka mig att det inte var så bekvämt.
Spännande och se vem som blir nästa att få ut sin bebis.... det borde ju sätta igång med förlossningar snart =)
Första dagen hemma från jobbet idag (har tagit semester de 3 sista veckorna innan BF), det är jätteskönt men jag är redan rastlös. Nu ska vi ju ändå flytta så det kommer ju bli en del att göra men ja herregud, det kan bli segt om det ska dra ut på tiden innan bebben vill komma. Idag har jag mensvärk och mycket sammandragningar men jag tror inte det betyder något, kan la hålla på såhär fram och tillbaka i veckor....!
Jo visst är det mycket hysteri kring amning, jag resonerar så att funkar det så gör det annars får man ju lösa det ändå.